PracaGrupypl.praca.szukana › Jeśli znajdę pracę za 1000 zł netto to będę szczę

  • 1. Data: 2006-09-08 06:08:59
    Temat: Jeśli znajdę pracę za 1000 zł netto to będę szczę
    Od: oliwka <U...@o...eu>

    Szukam pracy biurowejlub na produkcji.Może być dodatkowa.Jeszcze nigdy nie zarobiłam
    1000 zł netto, dlatego będę szczęśliwa jeśli mnie ktoś zatrudni.
    Mój telefon: 600903342 oraz email: U...@o...eu (z e-maila wytnij USUNTO)

    --
    Wysłano z Legnickiego Serwisu Informacyjnego http://www.legnica.net.pl

  • 2. Data: 2006-09-08 07:00:56
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    zarobiłam 1000 zł netto, dlatego będę szczęśliwa jeśli mnie ktoś zatrudni.

    do Twojego szczescia potrzeba odrobine rozgarnięcia, to klucz do sukcesu.

    Wojtek