PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jesli ktos z PAnstwa bylby zainteresowany zatrudnieniem mnie w swojej firmie...

  • 1. Data: 2003-06-06 17:03:37
    Temat: Jesli ktos z PAnstwa bylby zainteresowany zatrudnieniem mnie w swojej firmie...
    Od: e...@w...pl

    SZUKAM PRACY W OKOLICACH KATOWIC :)))

    Jestem 25-letnia kobieta. Poszukuje pracy w okolicach Katowic. Mysle, ze moje
    wykształcenie moze okazac się przydatne, przede wszystkim, w pracy wymagającej
    umiejętności obcowania z ludźmi.
    Posiadam doświadczenie w handlu na stanowisku kierowniczym. Pracowałam jako
    menadżer baru kinowego w firmie Kinoplex Sp. z o.o., wcześniej barmanka w
    tymże
    samym barku. Przez kilka lat współpracowałam także z firmą promocyjną NET z
    Warszawy. A moja dotychczasowa praca nauczyła mnie samodzielności w realizacji
    powierzonych mi zadań, szybkiego podejmowania decyzji, jak również
    wytrwałości
    i odporności na stres. Posiadam również doświadczenie w pracy jako konsultant
    do spraw internetu, telemarketerka, hostessa, opiekunka oraz kierownik kolonii.
    Łatwo nawiązuję kontakty z innymi ludźmi, stanowią one dla mnie ważny aspekt w
    pracy i dają wiele satysfakcji. Szybko się uczę, jestem osobą elastyczną i
    otwartą na współpracę. Lubię podejmować różnorodne wyzwania. Jesli ktos z
    PAnstwa bylby zainteresowany zatrudnieniem mnie w swojej firmie lub chcialby
    uzyskac wiecej informacji na moj temat, prosze o kontakt: w...@w...pl

  • 2. Data: 2003-06-06 17:14:19
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    e...@w...pl wrote in news:56ff.00000305.3ee0c967@newsgate.onet.pl:

    > SZUKAM PRACY W OKOLICACH KATOWIC :)))

    Nie ta grupa......

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-06-06 17:37:52
    Od: "tokash" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w
    wiadomości:

    > Nie ta grupa......

    Mozna by sie chyba pokusic o skierowanie osoby pod wlasciwy adres. Grupa
    na ktorej daje sie takie ogloszenia to pl.praca.szukana.

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 4. Data: 2003-06-09 12:22:08
    Od: "tomy" <z...@p...onet.pl>

    CO WY CHCECIE? DOBRZE ZAATAKOWAŁA! NIKT NIE CZYTA PL.PRACA.SZUKANA A NA
    DYSKUSJACH JEST WIELU POTENCJALNYCH PRACODAWCOW - WŁAŚCICIELI MAŁYCH FIRM.
    A DZIEWCZYNA WIDAC ŻE DESPERACKO SZUKA...

    TZ

  • 5. Data: 2003-06-09 12:38:17
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "tomy" <z...@p...onet.pl> wrote in news:bc1u8h$h8o$1@news.onet.pl:

    > CO WY CHCECIE? DOBRZE ZAATAKOWALA! NIKT NIE CZYTA PL.PRACA.SZUKANA A
    > NA DYSKUSJACH JEST WIELU POTENCJALNYCH PRACODAWCOW

    Czy moglbys/moglabys wylaczyc Caps Lock ? Niegrzecznie sie tak wydzierac.

    Nie chodzi o szanse, a o przestrzeganie zasad. Ja tez byc moze zostalbym zauwazony
    reklamujac sie bezposrednio na pewnych grupach, ale szanuje zasady panujace w
    miejscu, ktore daje mi mozliwosc prowadzenia niczym nieskrepowanej _dyskusji_.
    Czy idac w gosci robisz kupe na wycieraczke ? Zasady te daja kazdemu rowne szanse i
    celowe (choc, jak podejrzewam - autorka watku zrobila to zupelnie nieswiadomie...)
    ich
    lamanie w celu zwiekszenia owych szans (odpowiednik przepychania sie lokciami w
    tlumie)
    nie jest widziane mile przez usenetowa spolecznosc. Kropka.

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 6. Data: 2003-06-09 13:07:36
    Od: "tomy" <z...@p...onet.pl>

    NIE MOGE WYLACZYC. NIE TRAKTUJ TEGO JAKO WYDZIERANIE SIE...

    JAKA SZANSE, W PANSTWIE GDZIE JEST OFICJALNIE CO 5 BEZ PRACY SZANSY SZUKA
    SIE WSZEDZIE A TWOJA NIESKREPOWANA DYSKUSJA JEST TU NA DRUGIM MIEJSCU. KUPY
    NIE ROBIE ALE GDYBY OD TEGO ZALEZAL BYT MOICH NAJBLIZSZYCH TO BYM SIE NIE
    ZASTANAWIAL. TO POZATYM NIE JEST CHYBA JAKIS SALON ZE COS WYPADA A COS NIE.
    A TY KOLEGO OD ZASAD CIESZ SIE ZE MASZ PRACE I MASZ CO DZIECIOM DO JEDZENIA
    KUPIC BO WIELU LUDZI NIE MA TAKIEGO KOMFORTU A CO ZA TYM IDZIE MAJA GLABOKO
    W DUPIE WSZYSTKIE ZASADY.

    KONCZAC, POWIEM CI, ZE GDYBY KTOS CHCIAL TU SPRZEDAWAC SAMOCHÓD LUB
    MIESZKANIE CZY CHCIALBY ROZMAWIAC O POLITYCE...TO OWSZEM ZROZUMIALBYM TWOJE
    ZASADY ALE CZLOWIEKU TU CHODZI O ROBOTE! JAK CHCESZ PROWADZIC NIESKREPOWANE
    DYSKUSJE TO PROWADZ JE A TEN POST OMIN, OLEJ. UTARLA SIE MODA NA
    PRZESTRZEGANIE POZADKU I ZASAD WIEC KARC TYCH CO BLUZGAJA, PISZA GLUPOTY ALE
    NIE TYCH KTÓRZY POTRZEBUJA....

    CZY JAKBYM NA TEJ GRUPIE W AKCIE ROZPACZY NAPISAL ZE POTRZEBUJA KREW DLA
    MOJEGO DZIECKA W RZADKIEJ GRUPIE TO TEZ BYS MNIE OPIEPRZYL? CZASMI JAK NIE
    MASZ NIC DO DORADZENIA TO LEPIEJ NIC NIE MOWIC!

    TOMEK

    Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    ..

  • 7. Data: 2003-06-09 13:29:16
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "tomy" <z...@p...onet.pl> wrote in news:bc20tt$on2$1@news.onet.pl:

    /ciach.../

    > TO POZATYM NIE JEST CHYBA JAKIS SALON ZE COS WYPADA A COS NIE.

    Lepiej przeczytaj Netykiete - chyba nie chcesz, aby polowa grupowiczow dodala Cie do
    killfile ?

    > A TY KOLEGO OD ZASAD CIESZ SIE ZE
    > MASZ PRACE I MASZ CO DZIECIOM DO JEDZENIA KUPIC BO WIELU LUDZI NIE MA
    > TAKIEGO KOMFORTU A CO ZA TYM IDZIE MAJA GLABOKO W DUPIE WSZYSTKIE
    > ZASADY.

    Czlowiek szanujacy zasady oraz samego siebie i nietendencyjny zachowuje sie tak samo
    - niezaleznie czy jest na wozie czy pod wozem. Kto powiedzial, ze mam prace ?!

    > UTARLA SIE
    > MODA NA PRZESTRZEGANIE POZADKU I ZASAD WIEC KARC TYCH CO BLUZGAJA,
    > PISZA GLUPOTY ALE NIE TYCH KTÓRZY POTRZEBUJA....

    Aspirujemy do Europy, a tam kultura jest "nieco" wyzsza. Nie mam zamiaru nikogo
    karcic, a sam bedac w potrzebie znam bardziej uczciwe wobec innych sposoby na
    szukanie pomocy. Zreszta - nie mamy o czym mowic, jako, ze wysylanie takich postow
    na te grupe wynika zazwyczaj z niewiedzy.

    > CZY JAKBYM NA TEJ GRUPIE W AKCIE ROZPACZY NAPISAL ZE POTRZEBUJA KREW
    > DLA MOJEGO DZIECKA W RZADKIEJ GRUPIE TO TEZ BYS MNIE OPIEPRZYL?

    Nie. To jest absolutnie inna kategoria.

    > CZASMI JAK NIE MASZ NIC DO DORADZENIA TO LEPIEJ NIC NIE MOWIC!

    To fakt, ale nad Caps Lockiem popracuj, bo Cie zlinczuja ! Odpowiadaj tez POD postem
    -
    szanuj innych czas i wspomniane zasady, ktore Ci tak nie pasuja.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 8. Data: 2003-06-09 21:46:41
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "tomy" <z...@p...onet.pl> writes:

    > CO WY CHCECIE? DOBRZE ZAATAKOWAŁA! NIKT NIE CZYTA PL.PRACA.SZUKANA A NA
    > DYSKUSJACH JEST WIELU POTENCJALNYCH PRACODAWCOW - WŁAŚCICIELI MAŁYCH FIRM.
    > A DZIEWCZYNA WIDAC ŻE DESPERACKO SZUKA...

    po pierwsze: nie krzycz.

    po drugie: pracodawcy bardzo niechetnie, jesli nie wcale, zatrudniaja
    osoby jawiace sie jako zdesperowane.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 9. Data: 2003-06-10 05:07:48
    Od: "tomy" <z...@p...onet.pl>

    PO PIERWSZE: PRZESLEDZ NAJPIERW HISTORIE TEGO POSTA
    PO DRUGIE: PRACODAWCY BIORA TYCH KTORYCH ZAUWAZA I ZAPAMIETAJA. WIEM CO
    MOWIE BO KIEDY DO MOJEGO BIURA PRZYSZLO 400 CV TO SZEF WYBRAL JUZ PO 10
    ...BO TRAFIL NA OSOBE KTORA MU PASUJE I NIE SZUKAL LEPSZEJ. LEPSZE JEST
    WROGIEM DOBREGO!

    O RESZCIE POGADAJ Z PANEM OD ZASAD - JA JUZ POWIEDZIALEM SWOJE.

    POZDRAWIAM,
    TOMEK

  • 10. Data: 2003-06-10 06:42:22
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "tomy" <z...@p...onet.pl> wrote in news:bc3p64$mhj$1@news.onet.pl:

> [...]
    > LEPSZE JEST WROGIEM DOBREGO!
    >
    > O RESZCIE POGADAJ Z PANEM OD ZASAD - JA JUZ POWIEDZIALEM SWOJE.

    Tak - powiedziales, ze - cytuje - "TO POZATYM NIE JEST CHYBA JAKIS SALON ZE COS
    WYPADA A COS NIE." Wiesz jak sie nazywa taka osobe jak Ty ? Wmawiajaca sobie i
    innym, ze na grupy mozna pisac co sie tylko chce, uparcie piszaca wielkimi literami i

    odpowiadajaca nad postem pomimo kilkukrotnych upomnien ? Odpowiedz znajdz sobie
    sam w przepastnych archiwach Usenetu. Podpowiem, ze jest to niejako zwiazane z Harry
    Potterem ;-)

    Najlepsze jest to, ze wczesniej piszac posty - jako Tomek, TL i Ania - nie mieliscie
    problemow ani z Caps Lockiem ani z pisaniem nad postem ! Slepy upor ?

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.