PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy

  • 21. Data: 2006-01-28 17:00:47
    Temat: Re: Do informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <t...@...a> napisał w wiadomości
    news:drbket$nbf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]

    Generalnie (o ile sie nie jest informatykiem tylko z nazwy) to pracy sie nie
    szuka. Idzie sie po nia i dostaje raz-dwa. I tego zycze wszystkim innym
    zawodom rowniez.

  • 22. Data: 2006-01-28 18:14:33
    Od: "Bolivar \(Bartek\)" <b...@a...pl>

    > stary włącz sobie sprawdzanie pisowni w swoim kliencie poczty i popatrz
    > na te wyrazy podkreslone na czerwono bo obciach. :D

    Hmm, nie wszyscy maja MSO (ew. Worksa), a z tego co widze to kolega
    "news.tpi.pl" korzysta z OE...

  • 23. Data: 2006-01-28 18:58:57
    Od: "Ina" <i...@b...pl>

> [...]
    > szuka. Idzie sie po nia i dostaje raz-dwa. I tego zycze wszystkim innym

    Podpisuje sie rekami i nogami... Ostatnio ilosc ofert pracy, jakie splywaja na
    mojego emaila bije wszystkie rekordy... Nie ukrywam, ze to duzy komfort moc
    wybierac.

    No i wlasnie zmieniam prace :)

    Ina

  • 24. Data: 2006-01-28 19:01:42
    Temat: Re: Jeden szczegol, DZIELO TO NIE PRACA
    Od: "Ina" <i...@b...pl>

    > Jeden szczegol, DZIELO TO NIE PRACA
    >
    > przekonasz się o tym jak ci ktos nie zaplaci :)
    > bedziesz sie sadzil latami i miesiacami :)
    >
    > czego ci nie zycze ...

    Hmmm... praca to praca, bez wgledu na rodzaj umowy.

    Ina

  • 25. Data: 2006-01-28 22:16:46
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    news.tpi.pl <g...@a...an> wrote:

    > wiem, nie mowie ze dostal bym wiecej niz przecietna pensja
    > tylko ze polskie wynagrodzenia nie sa konkurencyjne. Plusem

    Tak tak.
    I pewnie koszty życia są pewnie takie same jak w PL.
    Zieeeew.
    Temat wałkowany tutaj na tyle często, że już nudny.
    BTW: 1.5kŁ netto w UK to jest taka sobie pensja.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 26. Data: 2006-01-29 11:25:42
    Od: TomS <n...@p...onet.pl>

    news.tpi.pl napisał(a):
    > czepiasz sie :P
    > slownik juz mam, a bledy pomilo staran ich
    > wyeliminowania ciagle robie.
    >
    > ps. dodam do tego co napisalem wczesniej ze
    > jestem na 3cim roku - przenioslem sie na zaoczne.
    > Piszac wczesniej o doswiaczeniu mialem na mysli
    > doswiadczenie niekomercyjne. (co nie zmienia
    > faktu ze to jest kawal naprawde dobrej roboty)

    Nie piszę tego z czepialstwa, czy z czystej zlosliwosci, ale...
    skoro jestes taki "super hiper wyjadacz", to chyba ze
    sprawdzaniem pisowni w czytniku sobie poradzisz.
    Jeśli nie poproś gimnazjaliste.

    pozdrawiam
    Tomek

  • 27. Data: 2006-01-29 21:44:30
    Od: "noone" <n...@n...pl>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message
> [...]
    > Zieeeew.
    > Temat wałkowany tutaj na tyle często, że już nudny.
    > BTW: 1.5kŁ netto w UK to jest taka sobie pensja.

    Jakos szczegolnie drogo to tam (UK) nie jest. Byles tam ? Bo odnosze
    wrazenie, ze nie.
    Zaryzykowalbym nawet twierdzenie, ze lepiej zyc w UK i miec 800Ł/mc niz w PL
    za 1500pln/mc.
    O 1500Ł/mc to juz nie mowiac, mozna spokojnie zyc i splacac kredyt, np. na
    mieszkanie.

    pozdrawiam
    noone

  • 28. Data: 2006-01-29 23:25:00
    Od: mgl <m...@s...net>

    noone wrote:
    > Jakos szczegolnie drogo to tam (UK) nie jest. Byles tam ? Bo odnosze
    > wrazenie, ze nie.
    > Zaryzykowalbym nawet twierdzenie, ze lepiej zyc w UK i miec 800?/mc niz w PL
    > za 1500pln/mc.
    > O 1500?/mc to juz nie mowiac, mozna spokojnie zyc i splacac kredyt, np. na
    > mieszkanie.

    Obawiam się, że specjaliści IT nie wyjeżdzają z Polski do UK po to, żeby
    zarabiać Ł1500 miesięcznie...

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 29. Data: 2006-01-29 23:46:12
    Od: "noone" <n...@n...pl>

    > Obawiam się, że specjaliści IT nie wyjeżdzają z Polski do UK po to, żeby
    > zarabiać Ł1500 miesięcznie...

    Ot tam takie plumkanie. Zalezy kto co umie, prawda ? Ja nie twierdze, ze
    Ł1500 netto to szczyt marzen, ale netto 18kŁ rocznie dla kogos zaraz po
    studiach, to jest przyzwoity pieniadz. Jak bedziesz mial ze 3 lata praktyki
    i bedziesz potrafil udokumentowac swoje umiejetnosci, to dostaniesz i 45 kŁ
    (brutto) rocznie.
    No i teraz przyrownaj to do specjalistow, ktorzy zarabiaja w PLNach.
    Wystarczy sledzic ta grupe, zeby zobaczyc ile niektorzy na danych
    stanowiskach (mowimy tu ciagle o branzy IT) z roznym doswiadczeniem
    zarabiaja. Bywa, ze nawet nie 1500 PLN netto za pełen etat z okladem.

    noone

  • 30. Data: 2006-01-30 22:20:32
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    noone <n...@n...pl> wrote:

    > Jakos szczegolnie drogo to tam (UK) nie jest. Byles tam ? Bo odnosze

    Nie no pewnie. Taniocha. Za te 1.5kŁ to faktycznie można poszaleć...
    Szczególnie jak się ma np. rodzinę, prawda?

    > Zaryzykowalbym nawet twierdzenie, ze lepiej zyc w UK i miec 800Ł/mc niz w PL
    > za 1500pln/mc.

    Jak kto lubi.

    > O 1500Ł/mc to juz nie mowiac, mozna spokojnie zyc i splacac kredyt, np. na
    > mieszkanie.

    A na waciki wystarczy?
    Wiesz - niektórzy naprawdę wolą żyć, niż wegetować.

    --
    Przemysław Maciuszko