PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jechac czy nie jechac na rozmowe?

  • 11. Data: 2007-11-13 13:36:23
    Temat: Re: Jechac czy nie jechac na rozmowe?
    Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a w PL ktoś kompetentny zostać musi bo firmy całkiem padną :-)

    Padną, ale chyba jeszcze nie są tego świadome :-/

    --
    Pzdr
    Funaki

  • 12. Data: 2007-11-14 07:23:15
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Funaki pisze:

    > Padną, ale chyba jeszcze nie są tego świadome :-/

    Zaczynają być. Znany mi jest przypadek gdzie z miesiąca na miesiąc szef
    podniósł pensje o 70-90% żeby zatrzymać starych i znaleźć nowych
    pracowników. Jak to stwierdził w rozmowie ze mną:
    większe straty mam jak nie ma pracowników niż na podniesione pensje
    powiększonego zespołu.
    To nie jest pierwsza jaskółka, najpierw zawody 'fizyczne' podskoczyły z
    pensjami, teraz personel techniczny idzie w górę. A to dlatego że po
    prostu są to rzeczy najbardziej niezbędne w życiu codziennym a więc i
    najszybciej można oczekiwać, że 'ludziom' będzie zależeć na ich
    zrobieniu. A przy braku ludzi kompetentnych wynagrodzenia muszą wzrosnąć.

    chester