PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie zarobki w branzy sprzetu medycznego?

  • 1. Data: 2006-11-20 12:00:15
    Temat: Jakie zarobki w branzy sprzetu medycznego?
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    Witam,
    po dlugim okresie poszukiwan i dlugiej rekrutacji zostalem zaproszony na
    ost. rozmowe w sprawie podjecia nowej pracy. Branza medyczna, a
    dokladnie wysokospecjalistyczny sprzet do zastosowania w tylko w jednej
    specjalizacji medycznej. Mam odpowiadc za sprzedaz tego ustrojstwa na
    terenie Polski i Europy wschodniej. Oczywiscie pojawi sie pytanie o
    oczekiwania finansowe. No i tu mam problem bo w dzialce sprzetowej to
    nie znam nikogo:( Praca w systemie home based, b. duzo jezdzenia/latania
    po wschodzie Europy. Wymagana b. duza dyspozycyjnosc i elastycznosc w
    godzinach pracy (czyli pewnie "pod zadnym pozorem nie wylaczaj
    telefonu"). Pracodawca ma siedzibe zagranica, najprawdopodobniej
    podlegalbym tylko jemu bez polskiego posrednictwa.
    Orientuje sie ktos jakie widelki moga wchodzic w gre?
    Moze jakies analogiczne stanowiska (podobny zakres obowiazkow) w innych
    branzach. Cokolwiek bedzie pomocne:)
    Z gory dziekuje.
    --
    Q.

  • 2. Data: 2006-11-20 15:16:08
    Temat: Re: Jakie zarobki w branzy sprzetu medycznego?
    Od: "tumek" <t...@k...chip.pl>

    jaki sprzet jednorazowy ,jaka dziedzina ?

    inne widelki sa w kardiochirurgii inne juz nawet w torako ,czy oiom ,inne ?

    domyslam sie ze bedziesz budowal siec sprzedazy ,oddzialy lub
    przedstawiciele, jakas gospodarka magazynowa , skad bedzie fakturowanie
    ,dowoz itp. to wzystko i inne rzutuje na wynagrodzenie ,swego czasu
    dzialalem jak ty lata 1995-2006 i przezywalem nieudolna reforme sluzby
    zdrowia ,mialem umowe z amerykanami [przedstawicielem pewnego duzego
    producenta].Te czeste wyjazdy mnie wykonczyly :-( [bylem wtedy sam tzw
    kawaler ] musisz obliczyc koszty : czy oplacaja sie wyjazdy [finansowo] w
    zamian za np.: rozpad rodziny [pisze calkiem powaznie] jesli masz wojazowac
    po Europie.

    na owe czasy widelki 7 000 - 10 000 byly zadowalajace. dzisiaj .... nie wiem
    ,zalezy jaki dokladnie zakres obowiazkow.
    --
    pozdrawiam
    Tumek

  • 3. Data: 2006-11-20 17:49:26
    Temat: Re: Jakie zarobki w branzy sprzetu medycznego? [priv]
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    Tumek, sprawdzales swoja poczte?
    --
    Q.

  • 4. Data: 2006-11-21 19:46:46
    Od: "m" <m...@o...pl>

    "Qlfon" <r...@X...pl> wrote in message news:456198c8$1@news.home.net.pl...
    > Witam,

    > Moze jakies analogiczne stanowiska (podobny zakres obowiazkow) w innych
> [...]

    Chcesz informacji to mogę Ci podesłać na priv ale daj jakiegoś
    działającego maila

  • 5. Data: 2006-11-22 09:00:33
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    m napisał(a):
    > Chcesz informacji to mogę Ci podesłać na priv ale daj jakiegoś
    > działającego maila
    Napisalem do Ciebie na ten adres z grupy, ale na wszelki wypadek moj
    prawidlowy adres to rav(at)life(kropa)pl
    --
    Q.