PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie zarobki w Lidlu?

  • 31. Data: 2007-12-13 19:05:25
    Temat: Re: Jakie zarobki w Lidlu?
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fjo01s$iu$1@opal.icpnet.pl...

    > Mnie bardzo ciekawi, po co tacy ludzie zatrudniają się w takim razie w
    > Lidlu, skoro on mało wg nich płaci.

    Jednak niezależnie od tego jak mało czy dużo płaci, jego zas...ym obowiązkiem
    jest płacić za nadgodziny a nie uprawiać najbardziej parszywy rodzaj
    złodziejstwa.

    e.

  • 32. Data: 2007-12-13 19:06:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 12 Dec 2007 23:39:27 +0100, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Byś się zdziwił, ale są jeszcze (nieliczni wprawdzie) ludzie hołdujący
    >tradycyjnemu pojęciu honoru i wywodzący z niego swe zasady.

    No i?

    Ja zacząłem swoja kariere od zawodówki kolejowej. W niej zmądrzałem i
    poszedłem do technikum. Po technikum startowałem na studia, ale widac
    niespecjalnie do tego się garnąłem i zająłem się swoja pasją, potem
    pracą, potem kolejną pracą...
    Przy okazji okazało się, że wszystko co mi jest potrzebne do pracy
    nauczyłem się sam.
    Prace pare razy zmieniałem, raz ja, raz pracodawca wypowiadał. Jakoś
    zawsze znajdowałem kolejne zajęcie.
    Da się?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 33. Data: 2007-12-13 19:07:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 12 Dec 2007 22:58:13 +0100, "Mich@l"
    <k...@t...cy> wrote:

    >Bo m. in. na tym właśnie polega zasada solidaryzmu społecznego.

    OK, to Ty pomagasz mi.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 34. Data: 2007-12-13 20:35:01
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    tumek napisał(a):
    > Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ale ty cos brales ? pracowales kiedys w sieciowym sklepie? Moj znajomy
    > pracuje w gdynskim lidlu , jak bym mu pokazal co piszesz to by cie smiechem
    > zabil
    >
    > tumek

    tak pracowałem w lidlu.

  • 35. Data: 2007-12-13 22:00:05
    Od: "tuMEk" <t...@k...pl>

    tszycmalpatlen.pl
    wiadomości news:td03m3lfp3p80ddbe5ava3tgnns3nqq3di@4ax.com...

    > No i/ W czym problem?

    w niczym ,nie ma wogole zadnego problemu.
    tumek

  • 36. Data: 2007-12-13 22:01:30
    Od: "tuMEk" <t...@k...pl>

    wiadomości news:te03m3du0d6qbcec5b7slbds4rcjhdrg7b@4ax.com...

    > Widzisz, moja dziewczyna, mając wykształcenei średnie jakoś znalazła
    > bez trudu pracę z wynagrodzeniem ponad 2000zl netto.
    > Do tego, żeby było weselej, to zmieniła po 3 miesiacach na lepszą.
    > Tylko ona nie wmawiała sobie, że nie może.

    nie na temat.Zycze zeby zarabiala 10 000.

  • 37. Data: 2007-12-13 22:03:52
    Od: "tuMEk" <t...@k...pl>

    wiadomości news:dc03m352c63q003sg2iidogqin056qkkvm@4ax.com...

    > No własnie, sobie dopowoadam. Jak ktoś daje się posuwać w tyłek bez
    > wazeliny, to jego sprawa.

    smutny jestes..... zeby jeszcze ciebie nikt w tylek nie posuwal to tez
    bedzie wylacznie twoj problem- pamietaj sytuacje sa rozne w zyciu raz na
    wozie raz pod wozem.Zycze oczywiscie jak najlepiej

    tumek

  • 38. Data: 2007-12-13 22:04:54
    Od: "tuMEk" <t...@k...pl>

    tszycmalpatlen.pl

    > tak pracowałem w lidlu.

    no to gratulacje :-)

  • 39. Data: 2007-12-14 00:22:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 13 Dec 2007 23:01:30 +0100, "tuMEk" <t...@k...pl>
    wrote:

    >nie na temat.Zycze zeby zarabiala 10 000.

    Na temat. Jak ktoś płacze, że musi pracowac za marne grosze na kasie w
    supermarkecie, to najwyraqźniej nie chce mu sie poszukac lepszej
    pracy.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 40. Data: 2007-12-14 00:23:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 13 Dec 2007 23:00:05 +0100, "tuMEk" <t...@k...pl>
    wrote:

    >w niczym ,nie ma wogole zadnego problemu.

    No własnie.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356