PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie zarobki w Lidlu?

  • 21. Data: 2007-12-12 22:45:35
    Temat: Re: Jakie zarobki w Lidlu?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:fjo6ir$q9$1@inews.gazeta.pl MK <m...@w...pl> pisze:

    > Ale czy to nie swiadczy o tym, ze te osoby nie radza sobie w zyciu.
    Niekoniecznie, ale tak czy inaczej to jest trzeciorzedna kwestia.
    Stosunki pomiedzy stronami stosunku pracy reguluja przepisy prawa pracy oraz
    we wlasciwym zakresie inne akty prawne.
    Jest prawo - mozna z niego korzystac.

    > Czyli strajkujemy, bo chociaz jestesmy nieudacznikami zyciowymi
    Tu juz wystarczy bzdur.
    Strajkujemy korzystajac ze swoich praw.
    Pracodawca rozpoczynajac dzialalnosc i zatrudniajac pracowników o ich
    prawach wiedzial.
    Jesli nie - jest gospodarczym nieudacznikiem.
    Koniec, kropka.

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2007-12-12 22:47:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fjpnor$1cup$1@opal.icpnet.pl Any User <u...@a...pl>
    pisze:

    > Do dupy z takim solidaryzmem. To raczej jakiś relikt komunizmu.
    Bzdury.
    Po świecie się rozejrzyj. Tym cywilizowanym, rzecz jasna.

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2007-12-12 22:52:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fjpjgo$19gm$1@opal.icpnet.pl Any User <u...@a...pl>
    pisze:

    > Powiem tak: wszyscy ludzie dzielą się na tych, którymi przejmować się nie
    > trzeba, oraz tych, którzy na to nie zasługują.
    Śliczna maksymka...
    A ty do której grupy się zapisałeś?
    Do obu?? ;)

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2007-12-12 23:09:02
    Od: sz <s...@b...no>

    > Bzdury.
    > Po świecie się rozejrzyj. Tym cywilizowanym, rzecz jasna.

    niepotrzebnie sie klocicie, przeciez mowicie o tym samym tylko inaczej
    to nazywacie :-)

  • 25. Data: 2007-12-12 23:12:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fjppme$6ap$1@news.onet.pl sz <s...@b...no> pisze:

    > niepotrzebnie sie klocicie
    Się nie kłócimy.
    To tylko twarda dyskusja.

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2007-12-13 06:45:53
    Od: "tumek" <n...@m...pl>

    > Powiem tak: wszyscy ludzie dzielą się na tych, którymi przejmować się nie
    > trzeba, oraz tych, którzy na to nie zasługują.

    Pewnie hitler tez tak twierdzil i podzielił ludzi :-)

    > Jeśli ktoś sam nie potrafi zadbać o swoją karierę zawodową, to dlaczego
    > ktoś ma mu w tym pomagać za m.in. moje pieniądze?

    ??? ale o co chodzi ? Jakie twoje pieniadze?

  • 27. Data: 2007-12-13 15:51:11
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > ??? ale o co chodzi ? Jakie twoje pieniadze?

    Jeśli państwo idzie na różnego rodzaju ustępstwa wobec tego typu ludzi,
    to kto ponosi tego koszt? Czyż nie podatnicy właśnie? A ja jestem jednym
    z tych podatników.

    Wypłacanie zasiłków to ustępstwo bezpośrednie. Nie trzeba chyba
    tłumaczyć, dlaczego to jest złe i kosztowne.

    Ustępstwem pośrednim jest natomiast przyzwalanie na strajki - prawo
    pracy skonstruowane w ten sposób, aby strajki były w ogóle możliwe,
    godzi w produktywność przedsiębiorstwa, a w konsekwencji w mniejsze
    podatki płacone przez to przedsiębiorstwo*, czyli mniejsze wpływy do
    budżetu.

    * - oczywiście dochodzi też kwestia różnych trików wykonywanych przez
    przedsiębiorstwa, aby płacić mniejsze podatki - i jakkolwiek te też
    należy eliminować, to z góry odpowiem, że kontrargumenty typu "i tak nie
    zapłacą" są chybione, gdyż zarówno przy stałej, jak i liniowej kwocie
    "zaoszczędzonej" przez przedsiębiorstwo na podatkach, od efektywności
    pracowników nadal zależy wielkość płaconych przez nie podatków.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 28. Data: 2007-12-13 19:02:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 12 Dec 2007 08:44:17 +0100, "tumek" <n...@m...pl>
    wrote:

> [...]
    >tam dziewczyn tam pracuje - reszte sobie dopowiedz. Terz to pytanie sobie

    No własnie, sobie dopowoadam. Jak ktoś daje się posuwać w tyłek bez
    wazeliny, to jego sprawa.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 29. Data: 2007-12-13 19:02:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 12 Dec 2007 09:42:31 +0100, "tumek" <n...@m...pl>
    wrote:

    >nie nie swiadczy - wyobraz sobie ze jestes samotna matka bez stalego
    >zameldowania!

    No i/ W czym problem?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 30. Data: 2007-12-13 19:04:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 12 Dec 2007 11:58:40 +0100, "tumek" <n...@m...pl>
    wrote:

    >chlopie , sam piszesz bzdury....widze ze wogole nie wiesz o co chodzi.
    >pozatym jak pisalem rozmowa skreca na inny temat.

    Widzisz, moja dziewczyna, mając wykształcenei średnie jakoś znalazła
    bez trudu pracę z wynagrodzeniem ponad 2000zl netto.
    Do tego, żeby było weselej, to zmieniła po 3 miesiacach na lepszą.
    Tylko ona nie wmawiała sobie, że nie może.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356