PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie zarobki w Lidlu?

  • 11. Data: 2007-12-12 10:14:14
    Temat: Re: Jakie zarobki w Lidlu?
    Od: sz <s...@b...no>

    Kapsel wrote:

    > No, ale odbijając piłeczkę, to taki pracodawca widząc, że pracownikom się
    > praca (płaca) nie podoba, powinien ich zwolnić.

    wtedy zrobiliby manifestacje przeciw zwolnieniu!

    niektorym to trudno dogodzic ;-)

  • 12. Data: 2007-12-12 10:23:40
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    tumek napisał(a):

    > nie nie swiadczy - wyobraz sobie ze jestes samotna matka bez stalego
    > zameldowania!

    A co ma zameldowanie do "wiatraka"?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 13. Data: 2007-12-12 10:30:21
    Od: "tumek" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A co ma zameldowanie do "wiatraka"?

    o ludzie.......

    a to ze nie mozesz podjac pracy bez zameldowania , moze sie zle wyrazilem z
    tym stalym [jest cos takiego jak czasowe] ale mialem na mysli brak
    stabilnosci ,wiec niektore takie panny ida na "inne" zarobkowanie
    /dorabianie a niektore poprostu dogorywaja w sieciach.
    Jak wiec widzisz : zameldowanie to podstawa ku temu zeby byc zatrudnionym!
    Bezdomnego nie zatrudniasz , a jesli takowe panny przychodza gotowe do pracy
    ze starym zielonym , wypranym (czesto poprostu nie aktualnym-zameldowanie)
    dowodem to sprawa jest jasna. Takim osobom proponuje sie "inne" stawki
    wynagrodzenia.
    To tylko gora lodowa zagadnien niskich stawek w sieciach.
    ale proponuje zakonczyc watek bo odbiegamy od tematu zarobkow w lidlu - sa
    takie jak wszedzie , czyli wiecej niz 1800 plnow chyba nie zarobi sie (
    oczywiscie kierownicze stanowisko) kasjer mooooze 1.100 brutto choc watpie
    ,moze sie ktos kto robi w lidlu wypowie ,sam jestem ciekawy jak to teraz
    wyglada?

  • 14. Data: 2007-12-12 10:39:59
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    tumek napisał(a):
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > o ludzie.......
    >
    > a to ze nie mozesz podjac pracy bez zameldowania , moze sie zle wyrazilem z

    Pierwsze syszę

    > tym stalym [jest cos takiego jak czasowe] ale mialem na mysli brak
    > stabilnosci ,wiec niektore takie panny ida na "inne" zarobkowanie
    > /dorabianie a niektore poprostu dogorywaja w sieciach.

    Nadal nie rozumiem. Gdyby się jednak zameldowały tam gdzie mieszkają,
    to ta stabilizacja pozwoliłaby im gdzieś indziej pracować? Nonsens.

    > Jak wiec widzisz : zameldowanie to podstawa ku temu zeby byc zatrudnionym!

    Bzdura.

> [...]
    > ze starym zielonym , wypranym (czesto poprostu nie aktualnym-zameldowanie)
    > dowodem to sprawa jest jasna. Takim osobom proponuje sie "inne" stawki

    Ja też mam jeszcze stary zielony dowód. Nie spotkałem się nigdzie z
    gorszym traktowaniem z tego powodu. Poza tym wynagrodzenie zazwyczaj
    negocjuje się przed pokazaniem dowodu (jeśli w ogóle się go pokazuje).

  • 15. Data: 2007-12-12 10:58:40
    Od: "tumek" <n...@m...pl>

> [...]
    > gorszym traktowaniem z tego powodu. Poza tym wynagrodzenie zazwyczaj
    > negocjuje się przed pokazaniem dowodu (jeśli w ogóle się go pokazuje).

    chlopie , sam piszesz bzdury....widze ze wogole nie wiesz o co chodzi.
    pozatym jak pisalem rozmowa skreca na inny temat.

  • 16. Data: 2007-12-12 21:23:36
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > wyobraz sobie ze wieszkosc tych co tam robia - sa zmuszeni przez sytuacje
    > zyciowa. Rozejzyj sie po sklepach typu tesco ,lidl,biedronka - zauwaz ile
    > tam dziewczyn tam pracuje - reszte sobie dopowiedz. Terz to pytanie sobie
    > zadawalem kiedys ale faktycznie jest spora grupa ludzi ktorzy daja sie
    > wykorzystywac bo nie maja innego wyjscia , no druga sprawa czy dobrze robia
    > aaalllllllle to insza bajka.

    Powiem tak: wszyscy ludzie dzielą się na tych, którymi przejmować się
    nie trzeba, oraz tych, którzy na to nie zasługują.

    Jeśli ktoś sam nie potrafi zadbać o swoją karierę zawodową, to dlaczego
    ktoś ma mu w tym pomagać za m.in. moje pieniądze?

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 17. Data: 2007-12-12 21:25:08
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > nie nie swiadczy - wyobraz sobie ze jestes samotna matka bez stalego
    > zameldowania!
    > nie kazdy ma super w zyciu , sa osoby ktore popelniaja bledy , rzucaja ich
    > faceci , masz dzieciaka na karku i co bys zrobil ? Nie ma tu miejsca na

    Byś się zdziwił, gdzie ja dorastałem i jak zaczynałem swoją karierę
    zawodową, a do czego doszedłem obecnie.

  • 18. Data: 2007-12-12 21:58:13
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-12-12 22:23, Any User pisze:

    > Jeśli ktoś sam nie potrafi zadbać o swoją karierę zawodową, to dlaczego
    > ktoś ma mu w tym pomagać za m.in. moje pieniądze?

    Bo m. in. na tym właśnie polega zasada solidaryzmu społecznego.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 19. Data: 2007-12-12 22:36:11
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Bo m. in. na tym właśnie polega zasada solidaryzmu społecznego.

    Do dupy z takim solidaryzmem. To raczej jakiś relikt komunizmu.

  • 20. Data: 2007-12-12 22:39:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fjpjjk$19gm$2@opal.icpnet.pl Any User <u...@a...pl>
    pisze:

    > Byś się zdziwił, gdzie ja dorastałem i jak zaczynałem swoją karierę
    > zawodową, a do czego doszedłem obecnie.
    Wiesz - każdy może w tak wieloznaczny sposób napisać.
    Może ktoś wiedząc jak zaczynałeś to, co nazywasz swoja "karierą zawodową"
    oraz do czego to i jak doszedłeś - nie tylko by się zdziwił, ale zniesmaczył
    i zbrzydził?
    Byś się zdziwił, ale są jeszcze (nieliczni wprawdzie) ludzie hołdujący
    tradycyjnemu pojęciu honoru i wywodzący z niego swe zasady.
    Bez urazy, oczywiście.

    --
    Jotte