PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie wynagrodzenie chorobowe?

  • 1. Data: 2008-11-03 08:19:44
    Temat: Jakie wynagrodzenie chorobowe?
    Od: "sop3k" <s...@o...pl>

    Witam!

    Ostatnio zmieniłem pracę, od 6 sierpnia byłem na okresie próbnym, od 1
    października mam nową umową na czas nieokreślony. 11.10 złamałem nogę i byłem 5
    dni na zwolnieniu lekarskim. Jakie wynagrodzenie mi sie należu za październik
    jeśli na okresie próbnym dostawałem 1600 neto, a na nowej umowie mam 2100 netto?
    Czy średnią liczy sie tylko z okresu próvnego czy z nowej umowy?

  • 2. Data: 2008-11-03 08:26:09
    Temat: Re: Jakie wynagrodzenie chorobowe?
    Od: "sop3k" <s...@o...pl>

> [...]
    netto?
    > Czy średnią liczy sie tylko z okresu próvnego czy z nowej umowy?

    Dodam ze za pierwszy nie cały miesiać(sieprien) dostałem 1370, wrzesien 1600 i
    październik tez 1600, co moim zdaniem za październik jest za mało, i nie wiem
    czy to nie pomyłka.

  • 3. Data: 2008-11-03 15:41:41
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    sop3k pisze:

> [...]
    > październik tez 1600, co moim zdaniem za październik jest za mało, i nie wiem

    Za podstawę przyjęty miesiąc wrzesień. I to 80%
    Podaj lepiej kwotę brutto to ci dokładnie wyliczę.

    --
    Nikiel ;)
    od niklu

  • 4. Data: 2008-11-03 15:45:53
    Od: "sop3k" <s...@o...pl>

    > Za podstawę przyjęty miesiąc wrzesień. I to 80%
    > Podaj lepiej kwotę brutto to ci dokładnie wyliczę.

    Brutto za wrzesień: 2223.53