PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie świadectwo?

  • 1. Data: 2003-12-02 22:18:36
    Temat: Jakie świadectwo?
    Od: "Agnieszka" <k...@a...pl>

    Pracowałam od maja do sierpnia na umowę na czas określony (okres próbny),
    potem u tego samego pracodawcy od sierpnia. Po koniec grudnia umowa mi sie
    konczy a ja nie bede jej już przedłużac. Jakie w zwiazku z tym nalezą mi sie
    świadectwa pracy: czy jedno po całym okresie czy dwa po pierszej umowie (do
    sierpnia) i po drugiej od sierpnia do grudnia.

  • 2. Data: 2003-12-02 22:46:35
    Temat: Re: Jakie świadectwo?
    Od: "monia" <ainom@buziaczek_nospam.pl>

> [...]
    (do
    > sierpnia) i po drugiej od sierpnia do grudnia.

    Jedno świadectwo pracy.
    Po nowelizacji Kp. pracodawca, który nawiazuje z pracownikiem kolejna umowe
    o prace nie musi wystawiac za kazdym razem swiadectwa pracy-chyba, ze
    pracownik tego zazada.
    pozdr.
    Monika