PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie jest zapotrzebowanie na rynku pracy na MCSA i MCSE z W2K ??

  • 1. Data: 2003-10-24 14:50:12
    Temat: Jakie jest zapotrzebowanie na rynku pracy na MCSA i MCSE z W2K ??
    Od: "PW" <u...@o...pl>

    Hello...
    Mam zdane MCP z W2K Professionala. Szukam pracy...w Warszawie. Mam pytanko
    do informatyków i ew. pracodawców - Czy naprawdę warto robic MCSA i potem
    MCSE ?? Czy faktycznie Informatyk z takimi tytułami jest bardziej
    poszukiwany i ma większe szanse na lepszą pracę i lepsze pieniądze ??

    Proszę - Wypowiedzcie się !!!

    Paweł
    GG : 280489

  • 2. Data: 2003-10-24 17:26:37
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PW" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > MCSE ?? Czy faktycznie Informatyk z takimi tytułami jest bardziej
    > poszukiwany i ma większe szanse na lepszą pracę i lepsze pieniądze ??

    Nie chce sie martwic, ale to raczej nalezy do: mile widziane.
    U nas nie ma parcia na certyfikaty, jak wejdziemy do unii to moze
    zaprocentuje taka inwestycja - ja widzialem na przestrzeni kilku miechow
    moze ze 3 - 4 ogloszenia gdzie ich zadano - na pewno warto jesli bedziesz
    startowal do jakiegos integratora/szkoleniowca - te firmy musza zatrudniac
    ludzi z certami zeby zachowac status gold-partnerow czy tez co tam akurat
    maja. Wedlug mnie lepiej miec niz nie miec, ale samo MCP to akurat niewiele.
    Zrob jakis duzy - MCDBA, albo MCSE - jak to mowia jak lezy to jesc nie
    prosi;)
    pozdr
    /p