PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki kurs zrobić, aby najszybciej zdobyć pracę?

  • 1. Data: 2004-09-08 21:51:39
    Temat: Jaki kurs zrobić, aby najszybciej zdobyć pracę?
    Od: Darek <d...@g...pl>

    Pytanie jak w tytule. Kursów jest mnóstwo, ale wiekszość sluży tylko
    zarabianiu kasy przez firmy szkolące. Nie stać mnie na kształcenie się po
    to tylko, aby zdobyć wiedzę. Może ktoś podzieli sie doświadczeniami na
    temat kursów skutecznych i nieskutecznych.

  • 2. Data: 2004-09-08 22:32:11
    Temat: Re: Jaki kurs zrobić, aby najszybciej zdobyć pracę?
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    Językowy

  • 3. Data: 2004-09-08 23:15:33
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 08 Sep 2004 23:51:39 +0200, Darek <d...@g...pl> napisał:

> [...]
    > po to tylko, aby zdobyć wiedzę. Może ktoś podzieli sie doświadczeniami
    > na temat kursów skutecznych i nieskutecznych.

    Jesli jestes sprawny manualnie, to moze kurs fryzjerski?
    na terenach graniczacych z niemcami, coraz wiecej ogloszen, ze szukaja
    fryzjerow.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2004-09-09 08:45:49
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mmac <m...@b...com> napisał(a):

    > Językowy

    Oczywiście jakiś poza Wielką Trójką (angielski, niemiecki, francuski) :)
    to wtedy jest szansa załapać się na tłumacza - ale tylko szansa :)
    Sama znajomość języka jest najczęściej tylko dodatkiem do innych
    umiejętności specyficznych dla różnych zawodów, a w (prawie)każdym
    zawodzie jest mnóstwo bezrobotnych.

    Marek