PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka specjalizacja

  • 11. Data: 2005-03-31 14:49:59
    Temat: Re: Jaka specjalizacja
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

    Użytkownik "Daniel Rychcik" <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnd4nv98.6jo.muflon@devil.hell.org...

    -----------------
    > \ GCM/CS/MU/M d- s++:+ a- C+++$ US+++$ P+>++ L+++$ E--- W++ N++ K-
    > \ w- O- M PS+ PE Y+ PGP t+ 5 X- R tv b+ D++ G+ e+++ h--- r+++ y+++

    Chyba ja lepiej wiem co mnie interesuje a co nie.. to po pierwsze... a po
    drugie post ten dotyczy tematyki czego dzis warto sie uczyc a nie
    komentowania moich zainteresowan....

    ---------------
    Pozdrawiam tk

  • 12. Data: 2005-03-31 15:32:14
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-03-31, tk <k...@o...net.pl> wrote:
    > Chyba ja lepiej wiem co mnie interesuje a co nie..

    My też już wiemy - "informatyka". Tak może powiedzieć licealista, wróć,
    teraz to już bardziej gimnazjalista, bo licealiści to już często niezłe
    fachury :). Jednak jeśli mówi tak ktoś na 4 roku studiów kierunkowych,
    to znaczy że trafił tam przypadkiem.

    > post ten dotyczy tematyki czego dzis warto sie uczyc

    Na to już dostałeś dwie prawidłowe odpowiedzi (Piotr, Kira). Ja
    dorzuciłbym na początek krótki kurs obsługi czytnika, konkretnie
    wycinania sygnaturek.
    Daniel

  • 13. Data: 2005-03-31 18:02:08
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: tk [Thu, 31 Mar 2005 15:27:18 +0200]:

    > Informatyka mnie interesuje nie studiowalbym czegos co nie
    > jest dla mnie ciekawe. Zle mnie zrozumiano, poprostu dalej
    > chcialbym wybrac taka specjalizacje dzieki ktorej mialbym
    > najwieksze szanse na znalezienie pracy.

    Najwieksze szanse znalezienia pracy masz *zawsze* w takiej
    specjalizacji, ktora Cie pasjonuje, interesuje, i w ktorej
    mozesz siedziec godzinami cwiczac i doksztalcajac sie, bez
    marudzenia ze "a to juz po godzinach a ja dalej musze...".

    Jezeli po kilku latach studiow nie masz najbledszego pojecia
    co to takiego jest ta Twoja pasja, to naprawde jeden piesek
    na co pojdziesz. Zostaniesz przy dobrych wiatrach kolejnym
    absolwentem informatyki, ktory przysyla mi CVke "chcialbym
    jakakolwiek prace przy komputerze". Wiec wszystko jedno, co
    bedziesz mial w tych papierach.

    To nie jest zlosliwosc, to jest stwierdzenie faktu i tyle.

    I co to w ogole jest ta Twoja "informatyka", ktora mowisz sie
    interesujesz? Programowanie? Administracja? Grafika? Sprzet?
    Telekomunikacja? Sieci bezprzewodowe? Webmastering? Co?...

    Kira