PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka kwota brutto na umowe o prace

  • 1. Data: 2004-02-09 13:03:00
    Temat: Jaka kwota brutto na umowe o prace
    Od: epox <u...@m...one.pl>

    Witam
    niedlugo podeje prace i bede mial umowe o prace
    moje pytanie jest takie jaka w tej chwili jest najnizsza pensja brutto
    ktora mi moze zaoferowac pracodoawca.. kiedys bylo chyba 800zl a teraz
    sie podobno cos zmienilo.. i nie wiem jak to jest.. moglby ktos mi wyjasnic?
    pozdrawiam
    albert

  • 2. Data: 2004-02-09 13:18:00
    Temat: Re: Jaka kwota brutto na umowe o prace
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "epox" <u...@m...one.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moje pytanie jest takie jaka w tej chwili jest najnizsza pensja brutto
    > ktora mi moze zaoferowac pracodoawca.. kiedys bylo chyba 800zl a teraz

    od tego roku najniższa jest 824 zl

    m.