PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zatytułować e-mail?

  • 11. Data: 2004-08-24 22:55:51
    Temat: Re: Jak zatytułować e-mail?
    Od: "Maja Zielinska" <y...@o...pl>

    "Martinezz" <m...@o...pl> wrote in message
    news:cgdbcb$i8o$1@news.onet.pl...
    > Pomóżcie
    >
    > Co wpisać w temacie e-maila wysyłanego do ewentualnego pracodawcy, który
    nie
    > umieścił ogłoszenia o poszukiwaniu pracownika - wysyłanie swojego CV do
    > firmy z którą chciałoby się współpracować - tak by go przeczytali, bez
    > usuwania jako spamu?
    >
    > Dzięki za poradę!

    Proponuje stanowisko pracy + nr referencyjny (jesli jest).
    Do tego w tresci maila po krotce nalezy opisac skad to gloszenie i po co
    wysylasz aplikacje. List motywacyjny i cv (koniecznie ze zdjeciem) osobno -
    proponuje jakos sensownie nazwac plik - np. NazwiskoImieCV.doc
    Nie macie pojecia, jakie cuda mozna znalezc w takich dokumentach! ;)

    Maja

  • 12. Data: 2004-08-24 23:13:46
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 25 Aug 2004 00:55:51 +0200, Maja Zielinska <y...@o...pl>
    napisał:

    > "Martinezz" <m...@o...pl> wrote in message

    > nie

    > Proponuje stanowisko pracy + nr referencyjny (jesli jest).

    > Maja

    Nie doczytalas tresci posta.

    ja tez sie glowie jak zatytulowac taki spam, zeby z roznych skrzynek
    biuro@ , sekretariat@ , firmax@ , mial szanse trafic do skrzynki osoby,
    ktora moze sie nim zainteresowac.

    --
    pzdr. Krzysztof