PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zatrudnić osobę z perspektywami (HTML, webdeveloper)?

  • 11. Data: 2008-10-14 12:13:54
    Temat: Re: Jak zatrudnić osobę z perspektywami (HTML, webdeveloper)?
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Oct 13, 7:48 pm, fv <f...@c...com> wrote:

    > W dodatku szukam kogoś na stałe, daję perspektywę awansu na programistę,
    > prywatną opiekę zdrowotną, fajną atmosferę..

    Widzisz, to co dla Ciebie może brzmieć zachęcająco, innych może
    odstraszać.

    Jestem może dość dziwny pod tym względem, ale takie cechy od razu
    przywodzą mi na myśl "standardowy etat", czyli codzienne dojazdy do
    biura, stałe godziny pracy i krzywe spojrzenia gdy wychodzę przed
    standardowymi 8 godzinami, mimo że nie mam w co rąk włożyć, bo grafik
    się nie wyrobił z layoutem.

    Prywatną opiekę medyczną mam gdzieś, bo jestem zdrowy.

    Fajna atmosfera to sprawa subiektywna i wciskanie jej w ogłoszeniu
    przywodzi mi na myśl klasyka o "młodym, dynamicznym zespole".

    Tymczasem, mając własną działalność, mógłbym Ci może zaoferować swoje
    umiejętności na całkiem innych zasadach:
    - praca nie na godziny, a na zadanie i termin,
    - obowiązkowa obecność w biurze tylko gdy to konieczne, czyli na
    spotkaniach,
    - opcjonalna obecność zależnie od "fajności" atmosfery, czyli
    możliwości współpracy z innymi,
    - rozwiązywanie problemów do końca, nawet o 3 nad ranem, a nie "byle
    do 16 i jazda do domu",
    - brak zobowiązań i kosztów wynikających z Kodeksu Pracy.

    Tak jak napisał Kapsel, ogłoszenie jest tak typowe, że nikt mający już
    pracę (a specjaliści bezrobotni nie są) nie pofatyguje się by wysłać
    Ci CV ani tym bardziej iść na rozmowę, jeśli nie zaoferujesz czegoś
    wyjątkowego lub po prostu nie podasz stawki, o jakiej w ogóle można
    rozmawiać.

    --
    mihau

  • 12. Data: 2008-10-14 12:22:57
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Oct 14, 2:02 pm, fv <f...@c...com> wrote:

    > A widzisz, to u nas byś nie narzekał.

    Całkiem możliwe. Sęk w tym, że nie zajmuję się Javą.

    > Zawsze można się jakoś podzielić -
    > staram się zawsze maksymalizować ambitność zadań. Najwyżej sam zajmuję
    > się nudami.

    Wierzę. Pracowałem już w firmie, gdzie cięciem layoutów zajmował się
    manager, bo programiści nie mogli na to patrzeć, a grafik nie umiał i
    przezornie nie próbował się nauczyć ;)

    --
    mihau

  • 13. Data: 2008-10-14 14:28:37
    Od: fv <f...@c...com>

    mihau wrote:
> [...]
    > Ci CV ani tym bardziej iść na rozmowę, jeśli nie zaoferujesz czegoś
    > wyjątkowego lub po prostu nie podasz stawki, o jakiej w ogóle można

    Dzięki. Stawka zostanie jednak podana. A o wyjątkowych rzeczach będę
    rozmawiał jak ktoś przyjdzie na rozmowę ;-)

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 14. Data: 2008-10-18 04:50:57
    Temat: Re: Jak zatrudniÄ? osobÄ? z perspektywami (HTML, webdeveloper)?
    Od: "syn Ewy Antoniny" <m...@m...pl>

    fv wrote:

    > Poradźcie coś. Szukam i nie mogę znaleźć:

    ooooo,
    witamy w Klubie szukajacych calkiem dobrych pracownikow
    co to ich ktos w kraju zostawil

    IMHO: jedyny sposob na dobrego pracownika, znajdz sobie
    dobrze rokujaca studentke i uzdatnij ja do wspolpracy
    lub najlepiej wez z nia slub i potem uzdatnij (to sie
    nazywa risk - management) a dla Ciebie (fault tolerance)
    a po slubie to jeszcze inaczej bo SLA (service level
    agreement) lub TTL (time to live)

    moja ostatnia firma wiele zawdziecza(la) mojej niedoszlej
    malzonce po studiach i mgr. z nauk matematycznych, skup sie
    na slowach "niedoszlej" i "..tematycznych" i bedzie dobrze
    tylko, ze forma prawna to minimum zoo.

    P.

  • 15. Data: 2008-10-18 04:57:23
    Od: "syn Ewy Antoniny" <m...@m...pl>

    syn Ewy Antoniny wrote:

> [...]
    > malzonce po studiach i mgr. z nauk matematycznych, skup sie
    > na slowach "niedoszlej" i "..tematycznych" i bedzie dobrze

    Chcialem tylko dodac, ze nie jestem i nie bylem szowinista,
    i moja wypowiedz nie ma na celu dyskryminacji zadnej z grup
    czy spolecznosci. Niech zyje demokracja...lokalna ;)

    Pozdrawiam,
    P.

    PP782-RIPE