PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zaadresowac koperte z CV???

  • 1. Data: 2002-04-20 09:07:11
    Temat: Jak zaadresowac koperte z CV???
    Od: <c...@o...pl>

    Witam

    W najblizszym czasie zamierzam rozeslac kilka(dziesiat) listow z CV i listem
    motywacyjnym w zwiazku z tym mam pytanko, jak zaadresowac koperte jesli nie mam
    pewnosci czy w danej firmie znajduje sie Dzial Personalny, Dzial Zasobow
    Ludzkich czy tez oferty tego typu docieraja do kadr?

    Pozdrawiam
    Coby

  • 2. Data: 2002-04-20 11:33:06
    Temat: Re: Jak zaadresowac koperte z CV???
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

> [...]
    > pewnosci czy w danej firmie znajduje sie Dzial Personalny, Dzial Zasobow
    > Ludzkich czy tez oferty tego typu docieraja do kadr?

    Moim zdaniem rozsylanie CV do firm, z ktorymi sie nie ustalilo jakie maja
    oczekiwania , ani nie w odpowiedzi na ogloszenia jest krancowo bezcelowe i
    niepotrzebnie tracisz czas i energie.

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-04-20 18:06:26
    Od: "rr" <r...@p...pl>

    > Moim zdaniem rozsylanie CV do firm, z ktorymi sie nie ustalilo jakie maja
    > oczekiwania , ani nie w odpowiedzi na ogloszenia jest krancowo bezcelowe i
    > niepotrzebnie tracisz czas i energie.

    zasadniczo sie z toba zgadzam, ale podam casus: kumpel rozsylal do firm w
    ktorych chcial pracowac i... po roku zadzonili z jednej z nich i tydzien
    pozniej juz u nich pracowal (programista bez doswiadczenia w firmach
    programistycznych)
    dodam ze rzecz sie dzieje w lublinie gdzie bida az piszczy
    kto nie probuje ten nie zyskuje!!
    pozdro
    --
    robert r

  • 4. Data: 2002-04-21 09:29:44
    Od: "-=Lapacz=-" <l...@w...pl>

    "rr" <r...@p...pl> wrote in message news:a9san0$2dl$1@news.lublin.pl...
> [...]
    A ja uwazam, iz nie jest to prawda mam znajomego, ktory rozsylal oferty do
    doslownie wszystkich firm czy szukali pracownika czy tez nie. A w jaki
    sposob dostal prace, jakis koles przeszedl na emeryture i okazalo sie ze
    maja tylko jego CV i juz pare ladnych miesiecy pracuje.
    Pozdrawiam
    Lapacz

  • 5. Data: 2002-04-21 12:53:41
    Od: <c...@o...pl>

    Odpowiedzcie na pytanie zawarte w temacie, prosz:)

    Mysle, ze warto mimo wszystko wysylac CV nie tylko odpowiadajac na ogloszenia.
    Przyklad kolega szukajac pracy roznosil CV osobiscie w jednej z firm
    powiedziano mu ze w ciagu pol roku nie przewiduja zatrudniania nowych
    pracownikow, ale CV moze zostawic. Niespelna dwa miesiace pozniej zostal
    zaproszony na rozmowe kwalifikacyjna i od miesiaca pracuje.

    !!!!!! Jednak nie pytalem czy warto.... ale jak adresowac list z CV i listem
    motywacyjnym???!!!

    Pozdrawiam Coby

  • 6. Data: 2002-04-21 19:17:54
    Od: "Jola Malcher" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    ja kiedys mialam podobny problem.
    po prostu wpisalam adres firmy, nie podajac konkretnego dzialu do ktorego ma
    ten list dotrzec.
    i mialam szczescie, bo osoba mnie zatrudniajaca wcale nie byla z tzw. dzialu
    kadr. na szczescie firma ma rozsadna recepcje, ktora nie przezuca bezmyslnie
    korespondencji.
    wiec mysle, ze od biedy mozna zawsze adresowac na sekretariat czy cos
    podobnego.
    pozdrawiam.