PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wysyłać CV i LM???

  • 21. Data: 2005-01-27 12:45:22
    Temat: Re: Jak wysylac CV i LM???
    Od: rafalm <spam_niusy1_spam@o_2.p_l_>

    Użytkownik Kanta napisał:

    > wiec lepiej chyba doc ;)

    no ja wlasnie ostatnio mialem taka sytuacje, w ogloszeniu chcieli
    dokumenty tylko w .doc a ja "niestety" :) nie posiadam takowych, wiec
    wyslalem w pdf, po tygodniu odezwali sie, ze jezeli chce wziac udzial w
    rekrutacji to musze przyslac w .doc, no to posiedzialem 2 godzinki i
    sklepalem cos niecos, odeslalem a oni juz sie nie odezwali

    to tak mysle ze mogli zagladnac do pdfa i nie zawracac glowy skoro i tak
    nie spelnialem wymagan

    pozdro
    rafalm

  • 22. Data: 2005-01-27 15:32:47
    Temat: Re: Jak wysyÂłaĂŚ CV i LM???
    Od: karol kluska <a...@o...pl>

    On Thu, 27 Jan 2005 11:21:25 +0100, Kira <k...@e...pl>
    wrote:

    >[...]
    >
    >No cos Ty? Kategorycznie PDF! Wlasnie po to zeby takie
    >wynalazki samoczynnie sie odsiewaly :)

    wynalazki? ;-) dobre... zdaje sie, ze PDF to wlasnie standard wymiany
    dokumentow (na wielu platformach) - jedyny gwarantujacy, ze dokument
    sie "nie rozleci" - wystarczy kliknac i wybrac print a wydruk wyglada
    jak u oryginala na monitorze...

    eh... no co ja tam bede gadac... wynalazek... eh...

  • 23. Data: 2005-01-27 16:24:00
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: karol kluska [Thu, 27 Jan 2005 16:32:47 +0100]:

    > eh... no co ja tam bede gadac... wynalazek... eh...

    No, popieram. Zamiast gadac sprobuj poczytac ze zrozumieniem :)
    Hint: "wynalazek" bynajmniej nie dotyczyl PDFa -- a czego? O tym
    w poprzednim odcinku... ;)

    Kira

  • 24. Data: 2005-01-27 16:28:26
    Temat: Re: Jak wysyłać CV i LM???
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Pawel Kender Maczewski [Thu, 27 Jan 2005 12:42:56 +0100]:

    > BTW: czy programista to jest zawód na tyle kreatywny, że można
    > se jaja zrobic z takiego zdjęcia, czy na tyle poważny, że muszę
    > wysyłać takie np z dowodu/matury/dyplomu? ;>

    Pewnie jak zwykle -- zalezy do kogo... Smichy smichami, fakt
    jest taki ze zasadniczo CV i LM to _dokumenty_ -- a te raczej
    sa powazne, schludne, w sporym stopniu szablonowe. To, ze ja
    mam do szablonowosci uraz to moja prywatna przypadlosc ktorej
    wiekszosc ludzi z tego co wiem nie podziela...

    Kira

  • 25. Data: 2005-01-27 16:36:20
    Temat: Re: Jak wysy^(3)a? CV i LM???
    Od: Sławomir Szczyrba <s...@h...pl>

    E tu, Pawel Kender Maczewski, contra me ?

    > A moze tak zlokalizowali im serwer pocztowy? :D

    'MS Exchange for Dyslectics 2005' ? ;)

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Z agrestu poddanego torturom niejedno można wycisnąć.

  • 26. Data: 2005-01-27 18:07:49
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <2or6qewuy8ro$.cwni5svwes4o$.dlg@40tude.net> quirky
    <q...@W...pl> writes:
    >From: quirky <q...@W...pl>
    >Subject: Jak =?iso-8859-2?Q?wysy=B3a=E6?= CV i LM???
    >Date: Thu, 27 Jan 2005 10:37:34 +0100

    >2)W ogloszeniu nie prosili wyraznie o zdjecie, jak zatem sie zachowac?

    Nie wychodzic przed szereg :-)))
    Jesli na pracownika IT wymagaja zdjecia to wysylam i tak bez ... Niech
    wiedza z gory bez niedomowien, ze nie toleruje szefow idiotow :-)))

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 27. Data: 2005-01-27 18:10:40
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 27.01.2005 Kira <k...@e...pl> napisał/a:
    > Pewnie jak zwykle -- zalezy do kogo... Smichy smichami, fakt
    > jest taki ze zasadniczo CV i LM to _dokumenty_ -- a te raczej
    > sa powazne, schludne,
    Ty tak serio czy sobie właśnie jaja robisz ;-P

    > w sporym stopniu szablonowe. To, ze ja
    > mam do szablonowosci uraz to moja prywatna przypadlosc ktorej
    > wiekszosc ludzi z tego co wiem nie podziela...

    Hm, ok, będę pamiętać, jak juz bede do Ciebie aplikować ;)

    *zieef*
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    I'm Italian and euros are killing me enough as it is,

  • 28. Data: 2005-01-27 22:53:30
    Od: quirky <q...@W...pl>

    > Attached please find:
    > - Curriculum Vitae
    > - Cover Letter
    > - My picture
    >
    > Sincerely Yours
    > Jas Fasola

    a do polskich pracodawcow tez zalaczasz taka formulke????
    zastanawiam sie jak to zgrabnie po polsku zapisac.

    poza tym obawiam sie, ze wedlug tego co mnie na biznesowym ang. uczyli to
    raczej gdy zwracasz sie do osoby nieznanej tymu Sir or Madam uzywasz zwrotu
    "Yours faithfully" gdyz "sincerely" odnosi sie do osob znanych z imienia i
    nazwiska.
    Jak to jest????
    pozdrawiam
    quirky

  • 29. Data: 2005-01-28 19:36:51
    Od: karol kluska <a...@o...pl>

    On Thu, 27 Jan 2005 23:53:30 +0100, quirky <q...@W...pl>
    wrote:

    >a do polskich pracodawcow tez zalaczasz taka formulke????

    jezeli prosza, by przeslac im CV i CL w jezyku angielskim to tak - tez
    taka formulke im zalaczam...

    >zastanawiam sie jak to zgrabnie po polsku zapisac.

    W zalacznikach przesylam
    - CV
    - CL
    - Zdjecie
    Prosze rozwazyc moja kandydature na stanowisko X
    ?

> [...]
    >"Yours faithfully" gdyz "sincerely" odnosi sie do osob znanych z imienia i

    hm... yours faithfully? hm... nie wiem - nie jestem anglista... z
    reszta - watpie, zeby to mialo jakiekolwiek znaczenie w tym
    kontekscie...

    chociaz mi "faithfully" brzmi bardziej "intymnie" niz "sincerely
    yours"... przeciez faithfully to "wiernie" - czyli co? wiernie Twoj?
    do kogos kogo nie znasz? hm... no ale co ja tam wiem - sincerely yours
    pisze bo to takie wyrazenie i tyle - do konca nawet nie wiem co
    oznacza...

  • 30. Data: 2005-01-28 20:30:43
    Od: "Janek" <j...@n...pl>

    > Witam serdeczne
    >
    > 1)w ogloszeniu w prasie pojawila sie informacja, ze CV i LM nalezy
    > przeslac
    > na adres mailowy lub na adres siedziby. Zastanawiam sie czy ma to jakies
    > znaczenie jaka sie wybierze forme dostarczenia tych dokumentow???
    > Moze ktos z Was z doswiadczenia moze udzielic mi rady lub np. sam pracuje
    > jakiejs firmie HR, albo konorce personalnej?

    Wydaje mi sie, ze nie ma to wiekszego znaczenia. Jesli Twoje doswiadczenie i
    kwalifikacje odpowiadac beda pracodawcy to sie z Toba skontaktuje :)
    Wysylanie dokumentów aplikacyjnych mailem jest duzo tansze i szybsze. Jakis
    czas temu nie zastosowalem sie do sugestii zawartej w ogloszeniu i zamiast
    poczta tradycyjna cv przeslalem na adres email znaleziony na stronie www, a
    mimo to zaproszony zostalem na rozmowe kw.
    Poza tym z doswiadczenia wiem, ze jesli np. aplikacje wysylasz na ogólny
    adres mailowy firmy, to sekretarki przekazuja owe dokumenty do dzialu HR.

    > 2)W ogloszeniu nie prosili wyraznie o zdjecie, jak zatem sie zachowac?
    > Mozna wyslac CV ze zdjeciem czy moze lepiej nie??

    Jak juz ktos napisal, faktycznie ma to znaczenie w sytuacji, kiedy
    aplikujesz np. na stanowisko zwiazane z bezposrednia obsluga klienta,
    sekretarki, recepcjonistki etc.
    Jesli wyglad jest Twoim atutem to powinnas zalaczyc fotografie do aplikacji.
    Nie oszukujmy sie - ludziom z mila aparycja zyje sie lepiej i latwiej.
    Jezeli pracodawca stanie przed wyborem jednego z dwóch kandydatów o bardzo
    podobnych kwalifikacjach, z pewnoscia wybierze tego, który bardziej mu sie
    "spodobal"
    Od niedawna zajmuje sie rekrutacja. Osobiscie wole, kiedy w zyciorysie
    zamieszczona jest fotografia, daje to bowiem pelniejsze wyobrazenie o
    kandydacie.
    Ze wzgledu na specyfike branzy, wyglad nie ma jednak zadnego znaczenia.
    Podstawa, to dobrze napisane cv :)
    Pozdr
    J.