PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak w Telepunkcie ?

  • 1. Data: 2005-04-16 12:36:14
    Temat: Jak w Telepunkcie ?
    Od: "Kazia" <k...@w...pl>

    Witam

    Zostałam zaproszona na szkolenie a mam wątpliwości, bo zaproponowali mi
    system prowizyjny przez pierwsze 3 miesiące pracy na umowę zlecenie na
    stanowisku pracownik Telepunktu
    i muszę jechać do centrum Polski na szkolenie. Oferują mi nocleg a koszty
    przejazdu PKP muszę ponieść sama.
    Czy ktoś wie jak się pracuje w Telepunkcie, jakie zasady ???
    Czy dają jakiś papier o szkoleniu ?
    Czy umowę się podpisuje przed szkoleniem ??
    Proszę o wszelkie info.

  • 2. Data: 2005-04-16 13:20:17
    Temat: Re: Jak w Telepunkcie ?
    Od: "Jakub N." <p...@p...NOSPAM.pl>

> [...]
    > Czy ktoś wie jak się pracuje w Telepunkcie, jakie zasady ???
    > Czy dają jakiś papier o szkoleniu ?
    > Czy umowę się podpisuje przed szkoleniem ??

    Witam, jak znalazłaś tą pracę ?
    Mój kumpel pracował w ten sposób 2 tygodnie i sie zwolnił bo strasznie
    słabiutko mu
    płacili (też tylko prowizja, czasami przez caly dzien jak miał same cesje i
    przenienienia
    to zarobił ZERO zł)

  • 3. Data: 2005-04-16 14:10:54
    Od: "Kazia" <k...@w...pl>

    ogłoszenie znalazłam na necie - chyba w praca.pl

  • 4. Data: 2005-04-17 21:46:54
    Od: "toffi" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy ktoś wie jak się pracuje w Telepunkcie, jakie zasady ???
    > Czy dają jakiś papier o szkoleniu ?
    > Czy umowę się podpisuje przed szkoleniem ??

    A kto ma cie zatrudnic? TPSA czy jakas firma zewnetrzna? Jezeli TPSA to
    warto spróbowac.

    toffi

  • 5. Data: 2005-04-17 22:57:33
    Od: "Kazia" <k...@w...pl>

    firma współpracująca z TPSA

  • 6. Data: 2005-04-17 23:15:53
    Od: shorti <s...@g...pl>

    Zależy od czego jest prowizja. jesli od pozyskiwania nowych klientów to
    raczej cienko bedzie. I jesli nie jest to nasz potentat TPsa to jeszcze
    gorzej moze byc poniewaz stego co wiem ci co mieli kupic usługi od
    wszystkich pozostałych juz to zrobili. A teraz tylko niedobitki jeszcze
    zamawiaja usługi np od Tele 2, NOM. Kupel pracował w tele 2 i tam dał
    sie zarobić ja ruszyły reklamy w TV ze o połowe taniej ale kiedy okazało
    sie ze faktycznie niejest tak rózowo kiedy dostali pierwsze rachunki, to
    zapotrzebowanie spadło. Jedno jest pewne jesli Niemasz pracy i
    potrzebujesz a niee mozesz znaleźć innej niz ta to warto sprubować moze
    sie uda ryzykujesz troche kasy ale bez poswięcenia nieam osiagnieć.

  • 7. Data: 2005-04-18 09:14:54
    Od: "toffi" <g...@p...onet.pl>

    > firma współpracująca z TPSA

    To ja bym nie jechał. Potem sie okaze ze puszcza Cie na jakies osiedle i puk
    puk od drzwi do drzwi. A jak ludzie reaguja pewnie sie domyslasz. Tym
    bardziej na TPSA.

    toffi

  • 8. Data: 2005-04-23 19:10:31
    Od: "Jakub N." <p...@p...NOSPAM.pl>

    > To ja bym nie jechał. Potem sie okaze ze puszcza Cie na jakies osiedle i
    puk
    > puk od drzwi do drzwi. A jak ludzie reaguja pewnie sie domyslasz. Tym
    > bardziej na TPSA.

    normalnie reagują bez problemowo. o wiele gorzej reagują na tele2 czy Nom,
    gdyz Ci drudzy
    są o wiele bardziej nachalni.