PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szybko zostaje sie bezrobotnym ?

  • 11. Data: 2006-02-12 20:10:17
    Temat: Re: Jak szybko zostaje sie bezrobotnym ?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Fantom [Sun, 12 Feb 2006 20:13:27 +0100]:

    Itam, bzdura. Jak masz dar pisemnego przekonywania, to się
    w ciągu miesiąca ze wszystkim uwiniesz.

    > 2) o dotacji tez mysle, ale z tego co wiem to moge zalozyc
    > DG i starac sie o ta dotacje

    No to źle wiesz. Dotacje są dla zarejestrowanych bezrobotnych
    - a prowadząc DG nie jesteś bezrobotnym i nie możesz się w UP
    zarejestrować. Więc dotację masz z głowy.

    Kira

    --
    _ _ ____ __________________________________________________
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|

  • 12. Data: 2006-02-12 20:20:06
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Fantom napisał(a):

    > 1) Aby np nie placic oplaty za zalozenie DG

    Opłata za założenie DG to całe 100PLN ;)

    > 2) o dotacji tez mysle, ale z tego co wiem to moge zalozyc DG i starac sie o
    > ta dotacje

    Z tego co mi wiadomo to nie, dotacje są dla *bezrobotnych* na założenie
    działalności, jeśli już masz działalność to bezrobotnym nie jesteś i
    dotacja nie przysługuje.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2006-02-13 19:10:21
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Opłata za założenie DG to całe 100PLN ;)

    100 zl za 30 min w kolejce - niezly zarobek (brak straty)

    Szkoda :(

    Fantom