PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szukac pracy w innym miescie?

  • 1. Data: 2005-03-31 15:11:22
    Temat: Jak szukac pracy w innym miescie?
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Witam,
    mam takie pytanie- jak napisac cv i lm, gdy szukam pracy w innym miescie?
    Postanowilam sie przeprowadzic, ale do momentu znalezienia pracy w nowym
    miescie, pracuje w miescie rodzinnym. Rozumiem, ze musze napisac w cv, ze
    ciagle pracuje, ale jak na to patrzy pracodawca? Zaznaczac fakt, ze chce sie
    przeprowadzic w lm? Czy moze nie pisac nic i liczyc, ze sie domysli?
    Podawac powod przeprowadzki?

    Czyli ogolnie jak to zgrabnie napisac, zeby zostac zaproszona na rozmowe?
    Dalej poradze juz sobie sama ;-)

    Pozdrawiam
    Deni

  • 2. Data: 2005-03-31 15:32:26
    Temat: Re: Jak szukac pracy w innym miescie?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Deni" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Podawac powod przeprowadzki?
    >
    > Czyli ogolnie jak to zgrabnie napisac, zeby zostac zaproszona na rozmowe?

    Wspomnij o przeprowadzce i o tym, ze jest to fakt juz postanowiony.
    Aplikujac do innego miasta ryzykujesz, ze pracodawca bedzie uwazal Twoje
    oczekiwania finansowe za zawyzone w zwiazku z kosztami przeprowadzki,
    wynajmu itd., o czym byla tu mowa na grupie. Dajac znac, ze decyzja o
    szukaniu pracy w tym miescie jest skutkiem juz podjetej decyzji o
    przeprowadzce rozwiejesz te leki i o zaproszeniu na rozmowe beda wtedy
    decydowaly normalne wzgledy, nie zwiazane z tym. To, ze wciaz pracujesz,
    jest w takim przypadku nawet korzystne - posiadajacy prace sa lepiej
    widziani niz bezrobotni w wielu przypadkach (="ktos juz podjal decyzje o jej
    zatrudnieniu, a wiec mial podstawy - bezpieczniejsza inwestycja"), a gdy
    powodem zmiany pracy jest w oczywisty sposob przeprowadzka, unikasz
    podejrzen, ze cos jest nie w porzadku w Twoich relacjach z poprzednim
    pracodawca.
    Tylko zaczynaj od tej przeprowadzki swojego LM, bo sprawisz wrazenie, ze
    szukasz jakiejkolwiek pracy(tyle ze w nowym miejscu), a to jest bardzo
    nielubiane :)

    I.