PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szukać pracy ?! ...doświadczony bezrobotny...

  • 21. Data: 2008-07-10 15:37:13
    Temat: Re: Jak szukać pracy ?! ...doświadczony bezrobotny...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    news:1afc94d1-d599-4cf6-9eb8-a6311df92c1a@a70g2000hs
    h.googlegroups.com glos
    <g...@p...onet.pl> pisze:

    > Miales nerwowy dzien, ze tak sie unosisz?
    No, nie najlepszy, fakt. ;)
    Już się nie unoszę, istotnie mógł gdzieś wrzucić i linka zapodać.

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2008-07-15 19:34:17
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 10 Lip, 07:28, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@z...pl> wrote:

    > Co ma większą "wagę punktową" ?
    > wykształcenie ?
    > doświadczenie ?

    w przypadku badanym przeze mnie - 100% doswiadczenie. Na
    wyksztalcenie, owszem, rzucano okiem i na tym sie konczyla rola
    wyksztalcenia w cv.

    W kazdym z przypadkow profil WorkMachine okreslano jako "ciekawy",
    przyjmowano deklaracje umiejetnosci w cv za dobra monete, a ztcw
    wykonany do niego telefon mial potwierdzic wiarygodnosc deklarowanych
    umiejetnosci i zgodnosc profilu kandydata z poszukiwanym.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 23. Data: 2008-07-15 19:41:03
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 10 Lip, 12:09, "WorkMachine" <b...@o...pl> wrote:
    > Witam ponownie,

    > Milusio ;)

    > Dziękuję za zaangażowanie :)
    > W tej chwili jestem troche zajęty ponieważ jedna (i narazie tylko jedna)
    > z firm odpowiedziała na moją aplikację (jeszcze w tej "rozbudowanej" wersji)
    > i jestem w trakcie rozwiązywania zadań testowych na stanowisko
    > programisty PHP ( ...brzmi "dumnie" ;) ...ale nuda w sumnie...cóż zrobić
    > :P - "jak się nie ma co się lubi..." ).

    jesli wybierasz kierunek "programista", to zdecydowanie zmien
    specjalizacje. Radze, zebys pracujac jako PHPowiec, szybko zaczal
    uczyc sie J2EE albo NET. Mozesz np zglosic taka gotowosc w obecnej
    firmie i wykorzystac ewentualne wsparcie firmy w tym zakresie. Jak sie
    juz wyksztalcisz, to mozesz zmienic prace na juz czysto NETowa czy
    J2EE (choc lojalnosc nakazywalaby chyba odpracowac wsparcie w firmie),
    laczac to przy okazji ze znaczaca podwyzka. Oczywiscie, jesli
    wybierzesz dobrze placaca branze - np bankowosc czy ubezpieczenia, a
    nie (sorry za brutalnosc) smietnik dla programistow w rodzaju firm
    panstwowych.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 24. Data: 2008-07-15 19:42:20
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 10 Lip, 17:37, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > No, nie najlepszy, fakt. ;)
    > Już się nie unoszę, istotnie mógł gdzieś wrzucić i linka zapodać.

    spox, kazdy miewa gorsze i lepsze dni :)

    --

    Pozdrawiam,

    glos