PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak się pracuje w Comarch

  • 31. Data: 2009-01-15 20:17:45
    Temat: Re: Jak się pracuje w Comarch
    Od: "czarny" <c...@g...tam>

    Mowa w watku o ich produktach wiec dorzuce cos na ten temat. Zrobili soft do
    obslugi kredytow ratalnych dla sklepow dla GE Money Bank. Straszne badziewie
    (opinia wieeeeelu klientow), podobno za ogromne pieniadze.

    Pozdr
    czarny

  • 32. Data: 2009-01-15 20:47:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-15, czarny <c...@g...tam> wrote:

    [...]

    > Mowa w watku o ich produktach wiec dorzuce cos na ten temat. Zrobili soft do
    > obslugi kredytow ratalnych dla sklepow dla GE Money Bank. Straszne badziewie
    > (opinia wieeeeelu klientow), podobno za ogromne pieniadze.

    Obecny system bankowy aliora też ma sporo problemów. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 33. Data: 2009-01-15 20:47:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 14 Jan 2009 19:15:18 +0100, Patryk Włos

    Patryku, ja poważnie odpowiadam.

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 34. Data: 2009-01-15 20:52:04
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 15 Jan 2009 21:17:45 +0100, "czarny" <c...@g...tam>
    wrote:

    >Mowa w watku o ich produktach wiec dorzuce cos na ten temat. Zrobili soft do
    >obslugi kredytow ratalnych dla sklepow dla GE Money Bank. Straszne badziewie
    >(opinia wieeeeelu klientow), podobno za ogromne pieniadze.
    Z tego co kojarze to robili cos dla ING, nie jestem pewien czy nie
    chodzilo o interfejs online ING Bank (lub jakis fragment tego
    interfejsu). Mieli zrobic chyba w kilka miesiecy ale cos im sie o rok
    opoznilo.

    WAM

  • 35. Data: 2009-01-16 10:38:22
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <gko2b0$9ou$1@atlantis.news.neostrada.pl> sieciowy groszek napisal(a):

    > Programista Sabre Holdings, ... no właśnie i co dalej? :P

    Coś mi się widzi, że zawężacie ścieżkę kariery do połednia :)

    > A odnośnie samego comarchu to zbyt generalizujecie i odświeżacie
    > śmierdzący już kotlet. Owszem tak było, nie mówię że jest już normalnie
    > ale znam przypadki ludzi którzy po kilku latach wracają do Comarchu -
    > czyli jednak żywcem ich tam nie obdzierali.

    "
    - A co, panie Kmicic? [...] a Kuklinowski ma go w ręku
    i Kuklinowski mu boczków przypiecze...
    - Rakarz! - powtórzył po raz trzeci Kmicic.
    - Ot, tak... boczków przypiecze! - dokończył Kuklinowski.
    I dotknął płonącym kwaczem Kmicicowego boku, po czym rzekł:
    - Nie za wiele od razu, z lekka, mamy czas...
    "

    ;-)

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr Kuć

  • 36. Data: 2009-01-16 19:03:03
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    > Będę bardzo wdzięczny za wszelkie opinie!

    Patryk ,

    Mydlisz oczy i krecisz ,
    generalnie odpowiedzi na bardzo niskim poziomie - ciezko brac je pod uwage
    przy czym kolwiek.

    Popracuj na 5 innym systemach a potem sam dokonasz oceny :)
    Taka amatorszczyzna prowadzi do nikad ....

  • 37. Data: 2009-01-17 09:36:47
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl>

    f...@N...gazeta.pl wrote:

    > Popracuj na 5 innym systemach a potem sam dokonasz oceny :)

    Niestety, jednym z powodów, dla których produkty Comarchu są wybierane,
    jest fakt zdominowania przez Comarch niektórych "nisz" produktowych.
    Oznacza to, że:
    - nie ma innego produktu realizującego konkretne zadanie,
    - inne produkty mają mniejszą funkcjonalność,
    - inne produkty mają mniej wdrożeń (referencje!),
    W rezultacie często okazuje się, że produkt Comarch jest kiepski, ale
    alternatywy są jeszcze gorsze. Jeśli do tego dodamy fakt, że o wyborze
    konkretnego rozwiązania decyduje nietechniczna "góra", która chce mieć
    system "x" taki jak jest w "y", to argumenty (weryfikowalne) o niskiej
    jakości kodu, problemach wydajnościowych, problemach z realizacją
    projektu w ustalonych terminach po prostu trafiają w próżnię.

    Proponuję zapoznać się z historią systemu SIMIK.
    http://www.idg.pl/news/110557/SIMIK.to.przyklad.nieu
    danej.informatyzacji.twierdzi.NIK.html
    http://www.computerworld.pl/artykuly/52524/SIMIK.za.
    15.mln.lub.za.100.tys.Zl.html
    http://prawo.vagla.pl/node/6944
    http://gospodarka.gazeta.pl/firma/1,61785,3577218.ht
    ml
    (i wiele więcej w Google).

    Choć w tym projekcie popełniono wiele błędów różnego rodzaju, to głosy
    "szczęśliwych użytkowników" o tym, że oprogramowanie nie działa
    prawidłowo, mówią same za siebie.

    To też jest niezłe:
    http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    071110/RZESZOW/71109007

    Można też przeczytać o epizodzie z wykluczeniem Comarchu z przetargów
    publicznych (początek 2008 roku), ktoś się w końcu nie bał.

    Wypadki przy pracy, czy może "prawdziwa jakość"?

    > Taka amatorszczyzna prowadzi do nikad ....

    Proponuję jeszcze raz zastanowić się nad tym, do kogo powinno odnosić
    się stwierdzenie o "amatorszczyźnie".
    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl

  • 38. Data: 2009-01-19 21:27:31
    Temat: Any User- ... Ci ?
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Wybierasz sie do Comarach ? TY - pogromca zlodziejstwa na dumnym stanowisku
    pracy ? Wychowany w normalnej rodzinie ?
    Recesja ?

    PS. Any, masz potencjal 'intelektualny'. Maszeruj pod prad a nie 'Comarach'
    !!!

  • 39. Data: 2009-01-19 21:49:55
    Temat: Re: Any User- ... Ci ?
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Wybierasz sie do Comarach ? TY - pogromca zlodziejstwa na dumnym stanowisku
    > pracy ? Wychowany w normalnej rodzinie ?
    > Recesja ?

    Nie, chcę kupić licencje na kilka ich produktów.

    Btw. to bardzo miłe, że ktoś z troski o mnie aż rozpoczyna nowy wątek :)

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 40. Data: 2009-01-20 19:28:54
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Ach rozumiem. Jak wiadomo jak sie pracuje to sie mozna domyslic jaka jest
    jakosc softu. Zapomnialem.