PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak rozszyfrować - audytor T.O.M...?

  • 1. Data: 2005-06-27 20:19:41
    Temat: Jak rozszyfrować - audytor T.O.M...?
    Od: t...@p...onet.pl

    Jest ogłoszenie na stanowisko: Konsultant - Audytor T.O.M.
    Zupełnie nie wiem jak można ten skrót rozszyfrować. Czym taki audytor ma się
    zajmować...jak to jest...?

    Będę wdzięczny za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-06-27 20:43:17
    Temat: Re: Jak rozszyfrować - audytor T.O.M...?
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Mon, 27 Jun 2005 22:19:41 +0200, <t...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Jest ogłoszenie na stanowisko: Konsultant - Audytor T.O.M.
    > Zupełnie nie wiem jak można ten skrót rozszyfrować. Czym taki audytor ma
> [...]

    Time Of Menstruation

    --
    Poprzedni sig mi się znudzil, a nowego nie wymyśliłem.

    <prywatnie pisz: t.omasz@gążętą.pł>

  • 3. Data: 2005-06-27 21:43:50
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Jest ogłoszenie na stanowisko: Konsultant - Audytor T.O.M.
    >Zupełnie nie wiem jak można ten skrót rozszyfrować. Czym taki audytor ma się
    >zajmować...jak to jest...?

    a przypadkiem nie TQM?? Total Quality Management??

    CanoE
    _____________________________________
    Time is on my side

  • 4. Data: 2005-06-28 04:36:31
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Mon, 27 Jun 2005 23:43:50 +0200, CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>
    napisał:

    > a przypadkiem nie TQM?? Total Quality Management??

    Poguglałem, jedna firma zgłosiła ostatnio taką oferte pracy - mianowicie
    niejaki Arcus. Oczywiście możliwe jest, że to literówka.

  • 5. Data: 2005-06-28 11:14:31
    Od: "Niestara_niemloda" <l...@o...pl>

    Oczywiście możliwe jest, że to literówka.

    TOM to rowniez telecomm operator map :)

    http://www.cto-ict.org/index.php?dir=08&sd=30&partne
    r=pentascope

    taka praca by mnie interesowala :)))