PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak "poprosic" szefa o nowy monitor ?

  • 1. Data: 2007-07-03 09:53:28
    Temat: Jak "poprosic" szefa o nowy monitor ?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    mam w pracy stara 17-stke
    (ktora ma niezbyt ostry obraz)
    i cos czuje, ze jak porobie przed tym monitorem
    jeszcze z rok to zaczne nosic okulary.

    czy mozna jakos "zmusic" szefa, zeby kupil nowy monitor?
    /chodzi mi o to jak zagadac; moze jakis psycholog sie odezwie :)

  • 2. Data: 2007-07-03 09:56:44
    Temat: Re: Jak "poprosic" szefa o nowy monitor ?
    Od: Any User <t...@t...pl>

> [...]
    >
    > czy mozna jakos "zmusic" szefa, zeby kupil nowy monitor?
    > /chodzi mi o to jak zagadac; moze jakis psycholog sie odezwie :)

    Zaoferować mu prosty układ: on Ci zafunduje monitor, a Ty będziesz
    wydajniej pracował. Wydajniej po części "naturalnie", gdyż nie będziesz
    tracił czasu na dekodowanie cyferek z monitora (i to trzeba mu
    uświadomić!), a po części jako Twój wkład do tego układu (a jeśli nie
    możesz pracować _wydajniej_, to pewnie możesz pracować _dłużej_).

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-07-03 10:30:11
    Od: RmK <t...@h...pl>

    Any User napisał(a):

> [...]
    > uświadomić!), a po części jako Twój wkład do tego układu (a jeśli nie
    > możesz pracować _wydajniej_, to pewnie możesz pracować _dłużej_).

    o matko...

  • 4. Data: 2007-07-03 10:35:08
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl>

> [...]
    >
    > czy mozna jakos "zmusic" szefa, zeby kupil nowy monitor?
    > /chodzi mi o to jak zagadac; moze jakis psycholog sie odezwie :)

    Przychodzisz wcześniej do pracy bierzesz swój monitor i podmieniasz z
    monitorem szefa.

  • 5. Data: 2007-07-03 10:44:54
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > wpuścić do środka kroplę wody w czasie pracy, jeśli się da - ustawić i
    > uruchomić nieobsługiwany tryb graficzny itp :)

    Takie rzeczy są do wykrycia i łatwiej w ten sposób można zmienić pracę,
    niż monitor...

  • 6. Data: 2007-07-03 10:50:34
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > czy mozna jakos "zmusic" szefa, zeby kupil nowy monitor?

    wpuścić do środka kroplę wody w czasie pracy, jeśli się da - ustawić i
    uruchomić nieobsługiwany tryb graficzny itp :)

    e.

  • 7. Data: 2007-07-03 11:15:42
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Any User porozsypywal nastepujace haczki:
    > Takie rzeczy są do wykrycia i łatwiej w ten sposób można zmienić pracę,
    > niż monitor...

    Nie kazde biuro jest monitorowane, w innym przypadku nie ma szans zeby
    udowodnic pracownikowi ze to on wpuscil ta krople (ciekawe jak ten szef
    mialby w ogole wykryc ta krople) czy tez zmienil uruchomil bledny tryb
    graficzny
    --
    badzio

  • 8. Data: 2007-07-03 11:38:50
    Od: "PH" <h...@n...onecie>

    a czy w ogóle rozmawiałeś/łaś z szefem?

    tak normalnie - po ludzku :-) to działa!

    pzdr

    Piotr

  • 9. Data: 2007-07-03 11:41:23
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Any User" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Takie rzeczy są do wykrycia i łatwiej w ten sposób można zmienić pracę,
    > niż monitor...

    I proszę bardzo. Narażać zdrowie, bo w firmie rządzi k..s, którego trzeba
    "prosić" żeby zmienił monitor ? A potem będzie go trzeba "prosić" o okulary
    albo pół godzinki przerwy, bo oczy nie wytrzymują ? Oczywiście w Twojej firmie
    oślepnięcie pracownika byłoby przewidziane i wliczone, ale też nie mógłbyś go
    wyrzucić, bo byłby to jeden z ostatnich ofiarnych pracowników narażających
    zdrowie dla idei :).

    e.

  • 10. Data: 2007-07-03 11:49:28
    Od: Damian <d...@n...poczta.gazeta.pl>

    Q pisze:
> [...]
    >
    > czy mozna jakos "zmusic" szefa, zeby kupil nowy monitor?
    > /chodzi mi o to jak zagadac; moze jakis psycholog sie odezwie :)

    Niedawno słyszałem, że jak kobieta jest w ciąży to może ubiegać się o
    zmianę monitora na LCD (nie wiem, czy to prawda).

    U mnie do zmiany monitora doprowadził kierowca, który wylał kawę na
    monitor użytkownikowi.

    --