PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??

  • 41. Data: 2008-03-09 11:59:07
    Temat: Re: Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??
    Od: dante <d...@p...onet>

    Użytkownik Maurycy APeDowski napisał:
    > Użytkownik "dante" <d...@p...onet> napisał w wiadomości

    > tak kurwo bez szkoły. Witaj w kf

    chociażbyś nie wiem jak się starał, to takie gówno jak ty nie jest w
    stanie mnie (i większości na tej grupie) obrazić a jedynie wywołać
    uśmiech politowania.

    pewnien mądry człowiek powiedział, że jak trzy osoby mówią ci że jestes
    koniem, to kup sobie siodło, tak więc posłuchaj co ci wszyscy mówią i
    wyp*** stąd.

  • 42. Data: 2008-03-09 12:54:03
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > a co za róznica? Otwiera sie tak samo.

    jestes az tak glupi ze nie zauwazasz roznicy?:)
    zal mi takich kretynow jak ty:)

    jestes durnym spamerem z ktorego juz cala grupa sie smieje i drwi a ty dalej
    piszesz tutaj i sie jesze idiotycznie starasz bronic:)
    wez juz uciekaj z tej grupy i nie smiec bo juz bardziej sie osmieszyc nie
    mozesz:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 43. Data: 2008-03-09 13:21:15
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "sz" <s...@b...no> wrote in message news:fr0if7$drb$1@news.onet.pl...
    Maciej Bojko wrote:
    > Ciekawym, jaką firma iq-test ma politykę dotyczącą spamu ze strony
    > swoich użytkowników. Ciekaw byłem do tego stopnia, że przesłałem im
    > kopię twojego posta.

    chyba popieraja spam i wszelkie metody prowadzace do zwiekszenia liczby
    odwiedzajacych, w regulaminie nie ma zadnych zapisow przeciwko temu.

    --------------------

    A w takim razie co na to firma hostujaca ich serwis oraz operator wpinajacy
    calosc do interentu? Chyba maja cos na temat spamu?

    pozdr

  • 44. Data: 2008-03-09 14:05:41
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Z pisze:

    > A w takim razie co na to firma hostujaca ich serwis oraz operator wpinajacy
    > calosc do interentu? Chyba maja cos na temat spamu?

    Nie dyskutować, nie warto. Pamiętać o:

  • 45. Data: 2008-03-09 14:06:07
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

    > jestes durnym spamerem z ktorego juz cala grupa sie smieje i drwi a ty
    > dalej piszesz tutaj i sie jesze idiotycznie starasz bronic:)

    a jak sie cały blok śmieje że ojciec wskakuje ci do wanny, to tez jestes
    taki wygadany?

  • 46. Data: 2008-03-09 14:09:35
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > a jak sie cały blok śmieje że ojciec wskakuje ci do wanny, to tez jestes
    > taki wygadany?

    wiesz co ja nie jestem psychologiem wiec nie pisz mi tutaj swoich wspomnien
    z dziecinstwa.
    od tego sa inne grupy i ludzie ktorzy pomagaja takim ludzia jak ty, daj im
    szanse.
    wpisz sobie w googlach "zly dotyk" i bedziesz mial kontakt do odpowiednich
    osob.
    mysle ze pomoga, bo na tej grupie w takich sprawach to nie masz co na pomoc
    liczyc:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 47. Data: 2008-03-09 14:16:11
    Od: "takijeden" <t...@t...com>

    Maurycy APeDowski wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:bei7t39u40vmbmsuq4gcogsr4vqdv7unct@4ax.com...

    > nie, zachęcam ich żeby wybrali na pigalaku towarzystwo twojej matuli

    Ponizyles sie czlowieku. Jak widac testy na inteligencje o niczym nie
    swiadcza. ;-) W Twoim przypadku na 100%.

  • 48. Data: 2008-03-09 14:26:26
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>

    > wpisz sobie w googlach "zly dotyk" i bedziesz mial kontakt do odpowiednich
    > osob.

    wpisuje i znajduje tylko twoje wspomnienia z dzieciństwa, jak ojciec ładował
    ci penisa w dupe na mydełko żeby było delikatnie. I co ciekwawe piszesz to z
    prawdziwą pasją. Piotrze jesteś prawdziwym kurwistrzałem.

  • 49. Data: 2008-03-09 14:32:31
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>

    Użytkownik "takijeden" <t...@t...com> napisał w wiadomości
    > Ponizyles sie czlowieku. Jak widac testy na inteligencje o niczym nie
    > swiadcza. ;-) W Twoim przypadku na 100%.

    Poniżyłeś sie kretynie tylko ty. Test ci prawde ukazał i to widać. Debil
    bedzie debilem.
    Bo widzisz imbecylu, ja tego płatnego testu tak naprawdę nie robiłem.
    Wskazałem go tylko jako przykład. Nie mam na karcie telefonu tych 18 netto.
    Natomiast ty zapłaciłeś i jeszcze ci pokazało prawde, żeś upośledzony
    umysłowo. Ale jak stwierdziłeś dużo zarabiasz jako alfons swojej mamy, więc
    na biednego nie trafiło.

  • 50. Data: 2008-03-09 14:40:17
    Od: "takijeden" <t...@t...com>

    Maurycy APeDowski wrote:
> [...]
    > upośledzony umysłowo. Ale jak stwierdziłeś dużo zarabiasz jako alfons
    > swojej mamy, więc na biednego nie trafiło.

    Ja nic nie placilem. ;-) Robilem tylko test z fizyki na jednym z portali,
    wynik byl taki, ze jestem ponizej przecietnej, niestety nie moge sie z tym
    zgodzic, bo fizyka to moja mocna strona. :D Dlatego powiedzialem, ze te
    testy to g. Natomiast nie nazwalem nikogo 'matkojeb*a', co o czyms swiadczy
    prawda, w Twoim przypadku nie wytrzymales presji i miej honor odejsc stad.
    Zarabiam ... i bez testow i nie nazywajac Twojej matki jakkolwiek. Odpusc
    sobie.