PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak pisac CV ?

  • 1. Data: 2005-06-27 19:59:40
    Temat: Jak pisac CV ?
    Od: "direk" <d...@i...net.pl>

    czesc jestem tu nowy i bardzo bym prosil o szybka odpowiedz !
    wiec tak mam napisac Cv i doswiadczenie zawodowe ,hmm wczesniej pracowalem
    przy ulotakch ale to i tak jest malo i nieudokumentowane ... :(

    wiec co mam napisac w doswiadczeniu ? \

    pzdr. darek

  • 2. Data: 2005-06-27 21:26:07
    Temat: Re: Jak pisac CV ?
    Od: "sliwa" <s...@t...pl>

    Użytkownik "direk" <d...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiec tak mam napisac Cv i doswiadczenie zawodowe ,hmm wczesniej pracowalem
    > przy ulotakch ale to i tak jest malo i nieudokumentowane ... :(

    pisz aktywna dystrybucja tresci reklamowych

  • 3. Data: 2005-06-28 05:53:48
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: sliwa [Mon, 27 Jun 2005 23:26:07 +0200]:

    > pisz aktywna dystrybucja tresci reklamowych

    I tak rodza sie podania o prace, ktore oblatuja potem cala
    firme powodujac nagla koniecznosc czyszczenia monitorow :)

    Kira

  • 4. Data: 2005-06-28 11:44:04
    Od: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl>

    http://www.google.pl/search?biw=1004&hl=pl&q=jak+nap