PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak aplikowac do TPSA na Blekitna Linie?

  • 11. Data: 2004-01-01 19:23:42
    Temat: Re: Jak aplikowac do TPSA - BARDZO WAŻNE!
    Od: "Belenus" <b...@w...pl>

    Czesc !
    Pieknie to wszystko ujales a z tonu wypowiedzi zakladam, ze pracujesz w
    Tepsie. Mam tylko jedna uwage, ze to nie system jest chory, tylko zalecenia
    ludzi odpowiedzialnych za jego tworzenie sa dziwne, poniewaz ludzie ci sa
    prawdziwym przykladem braku kompetencji na obejmowanym stanowisku pracy.
    Codziennie widze TP od srodka i zauwazam, ze jest w niej (jeszcze) troche
    ludzi, ktorzy sie nie zgadzaja z istniejaca sytuacja ale z kazdym dniem jest
    ich coraz mniej (ratuja wlasne umysly), na ich miejsce przychodza ludzie bez
    podstawowej wiedzy o funkcjowaniu telekomu (sa oni czesto nazywani yogobelle
    ze wzgledu na miejsce z ktorego przychodza - FMCG - bez urazy dla tego
    ostatniego) a nad tym wszystkim sa "opiekuncze" dlonie osobnikow bedacych z
    zawodu dyrektorami (teraz juz managerami :-)). Tym, ktorzy nie wiedza o co
    chodzi, polecam film "Poszukiwany, poszukiwana" - J. Dobrowolski odegral tam
    sztandarowy przyklad jednego z nich.
    Osobom, ktorzy chca pracowac w TP, radze juz w tej chwili rozpoczac
    odpowiedni trening mentalny, majacy na celu uodpornienie wlasnej psychiki na
    doznania, jaki ich czekaja :-)
    Pozdrawiam,
    Belenus.
    --
    Would You like to know more ?

    Użytkownik " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Tepsa od lat realizuje programy, które są zgodne z ogólną tendencją, ale
    > realizacja ich stanowi dla załogi większą lub mniejszą rozrywkę ze sporą
    > dawką horroru. Teoretycznie się wszystko zgadza i przebiega w sposób
    > prawidłowy i zgodny z regułami wprowadzonymi jeszcze przez ekipę
    Balcerowicza
> [...]
    > psychologiczna obu projektów. Autorzy systemu wygrali wprawdzie przetarg,
    ale
    > jak powszechnie wiadomo, z przetargami bywa różnie. Najmniej zadowolone
    jest
    > najbardziej liczne, ale najsłabsze ogniwo tego systemu - klient tepsy,
    który
    > jest tylko zakłóceniem tego wirtualnego świata budowanego przez zarząd
    > spółki. Oficjalnie system jest wielki i wspaniały, a krytyka to tylko
    > ujadanie kundelków (skąd my to znamy?), a role są sztywno podzielone:
    zarząd,
> [...]
    wypłatę".
    > Jeżeli klient otrzymuje informację, że w systemie jest jakaś awaria, lub,
    że
    > system nie działa, to znaczy, że w tej chwili cały sztab ludzi miota się
    pod
    > presją czasu, żeby naprawić błędy wygenerowane przez system. A ludzie maja
    co
    > robić w pocie czoła i fali dzwoniących telefonów zwłaszcza w sytuacji
    > topniejącego zatrudnienia. To spora dawka adrenaliny podobna do sportów
    > ekstremalnych, ale śmierć grozi w zasadzie tylko na skutek ataku serca.
    Dzień
> [...]
    > po wyjściu z pracy zastanawia się co właściwie przez cały czas robił i nie
    > zawsze potrafi na to pytanie odpowiedzieć. Mimo fali zwolnień przyjmowani

    > nowi pracownicy, ale juz najczęściej z co najmniej wyższym
    wykształceniem -
    > zarząd spółki też ulega magii dyplomów i zakłada zapewne, że jeden
    pracownik
    > z co namniej wyższym, zastąpi co najmniej dziesięciu ze średnim, a będzie
    > dla niego jak bułka z masłem. Reasumując: STUDENCIE POLSKI! JEŻELI CHCESZ
    > NAUCZYĆ SIĘ JAK NIE POWINIEN PRACOWAĆ WIELKI SYSTEM INFORMATYCZNY
    OBSŁUGUJĄCY

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 12. Data: 2004-02-17 10:58:21
    Temat: Re: Jak aplikowac do TPSA na Blekitna Linie?
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Kratylos...

    > Zatrudnianie ludzi z lapanki lub tych ktorzy juz nigdze w tepsie sie nie
    > nadaja...

    Moją mamę zwolnili po circa 25 latach pracy (a więc i doświadczenia)
    w Telekomunikacji. Kończyła na tej niebieskiej linii właśnie. Jak
    słyszę, że chcą zabierać murzynów z ulicy to mnie coś sciska...
    Dodam, że miała mnóstwo szkoleń w przeciągu kilku lat i nieźle sobie
    radziła wraz z każdą zmianą obowiązków. Ich wybór.

    adam
    --
    :: rectifier[X]mesa.eu.org :: e-mail (change [X] into @) ::
    :: www.mesa.eu.org :: my b&w photographs ::