PracaGrupypl.praca.dyskusje › Internet i poczta elektroniczna w firmie.

  • 1. Data: 2006-02-15 10:03:55
    Temat: Internet i poczta elektroniczna w firmie.
    Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl>

    Witam,

    Gdzie mogę znaleźć wzór regulaminu korzystania z internetu i firmowej poczty
    w spółce ?
    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2006-02-15 10:10:50
    Temat: Re: Internet i poczta elektroniczna w firmie.
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Leszek napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Gdzie mogę znaleźć wzór regulaminu korzystania z internetu i firmowej
    > poczty w spółce ?
    > Z góry dziękuję.

    Taki wzor jest wewnetrzna sprawa firmy, wiec skieruj kroki do firmowego
    admina.

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============

  • 3. Data: 2006-02-15 10:15:21
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Leszek napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Gdzie mogę znaleźć wzór regulaminu korzystania z internetu i firmowej
    > poczty w spółce ?

    A bardzo rygorystyczny ma to być regulamin? ;) Jeśli tak to mam jeden
    taki przykładowy i mogę podesłać na priv.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2006-02-15 10:31:57
    Od: "frodo" <f...@l...com>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > Taki wzor jest wewnetrzna sprawa firmy, wiec skieruj kroki do firmowego
    > admina.

    wlasnie widzisz pewnie on sam jest tym adminem i potrzebuje opracowac taki
    regulamin, zatem szuka wzoru.

  • 5. Data: 2006-02-15 10:35:25
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    frodo napisał(a):

    > wlasnie widzisz pewnie on sam jest tym adminem i potrzebuje opracowac taki
    > regulamin, zatem szuka wzoru.

    o zgrozo!, jesli masz rację...

  • 6. Data: 2006-02-15 11:59:28
    Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl>

    Tak, może być rygorystyczny, dzięki.
    Leszek

  • 7. Data: 2006-02-15 19:08:37
    Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" napisał ...

  • 8. Data: 2006-02-15 20:56:27
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dsvu88$cob$1@atlantis.news.tpi.pl Leszek
    <l...@p...onet.pl> pisze:

    > Tak, może być rygorystyczny, dzięki.

    Regulamin korzystania z firmowego łącza (dostępu) internetowego.

    1. Korzystanie z dostępu do sieci Internet z wykorzystaniem urządzeń i/lub
    łącz będących własnością firmy jest zabronione.
    2. Bezwzględnie wyklucza się jakiekolwiek wyjątki od zakazu określonego w
    punkcie 1.

    BPNMSP

    Jotte