PracaGrupypl.praca.szukana › Internet+chęci= Spora Kasa

  • 1. Data: 2003-04-12 21:38:03
    Temat: Internet+chęci= Spora Kasa
    Od: "piotr" <b...@w...pl>

    Łatwy sposób na dodatkowa kase jezeli posiadasz dostep do internetu, nie
    boisz sie wyzwań i chcesz zarobic to dobrze trafiłeś.
    Kontakt b...@w...pl

  • 2. Data: 2003-04-13 12:54:09
    Temat: Re: Internet+chęci= Spora Kasa
    Od: "JM" <W...@a...pl>

    > Łatwy sposób na dodatkowa kase jezeli posiadasz dostep do internetu, nie
    > boisz sie wyzwań i chcesz zarobic to dobrze trafiłeś.
    > Kontakt b...@w...pl

    Domyslam sie, ze juz masz tyle kasy, ze chcesz sie podzielic z innymi

  • 3. Data: 2003-04-13 13:24:56
    Od: j...@g...pl (Jakub Zoledziowski)

    Obywatel "JM" <W...@a...pl> napisał :

    Domyslam sie, ze juz masz tyle kasy, ze chcesz sie podzielic z innymi

    I to jest racja !
    Nie ma IMHO możliwości na zarabianie w sieci.
    Zapisałem się od kilku lat kiedy to zacząłem sie interesować tym tematem do
    dużej ilości systemów, a kasy z tego jakoś nie widać.
    Myślałem, że znalazlem dobrą firmę - CashRoyal.com która przysyła nawet
    całkiem niezłą ilość maili (po kilka linków w jednym mailu),
    ale co z tego, jak ich wartośc to 1/2 centa, a jeden ma 1 cent. W tym tempie
    to na zarobienie 1 $ można czekać do przyszłej zimy, a co to jest 1 $ ?
    Z takim zarabianiem to można sie schować (Nie wspomne już o tym, że nie wiem
    wcale czy to, że napisane jest, że zarobiłem powiedzmy 50 $ znaczy, że
    naprawde je dostane, bo na obietnicach sie przecież może skończyć,
    nieprawdaż ?
    Może jestem zbytnio sceptycznie nastawiony do sprawy, ale tak mi się zdaje
    po doświadczeniach jakie mam z tym biznesem.
    Pierwszy (jeśli wogóle) zarobiony banknot w sieci oprawie chyba w zlote
    ramki i walne na sciane.

    Kuba

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 4. Data: 2003-04-13 15:09:05
    Od: "JM" <W...@a...pl>

> [...]

    > po doświadczeniach jakie mam z tym biznesem.
    > Pierwszy (jeśli wogóle) zarobiony banknot w sieci oprawie chyba w zlote

    ja rowniez myslalem, ze zlapalem byka za rogi, po okolo 1 miesiacu,
    powietrze ulecialo. A wiec kochani popatrzcie na te dolary z tego punktu
    widzenia i nie obiecujcie sobie za wiele.