PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk za granica.

  • 1. Data: 2005-10-01 08:21:26
    Temat: Informatyk za granica.
    Od: Krzysiek <m...@g...pl>

    Witam,
    jestem zainteresowany wyjazdem za granice do pracy
    jako informatyk.

    Jakie kraje polecacie? Czy Wlk. Brytania, Niemcy,
    a moze Holandia.
    Jakie sa oczekiwania pracowadcow? czemu jaest tak malo
    ofert dla Informatykow? czy unia sie nas boi? czemu tylko
    lekarzy wpuscili (z wyzszych zawodow).
    czemu ta cala dyskryminacja? :/

    Pozdrawiam
    K.

  • 2. Data: 2005-10-01 08:50:59
    Temat: Re: Informatyk za granica.
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > Jakie sa oczekiwania pracowadcow? czemu jaest tak malo
    > ofert dla Informatykow? czy unia sie nas boi? czemu tylko

    Niemcy sa skonczone, w Holandii jest zbyt maly rynek IT, proponuje UK. Oferty sa
    ale trzeba szukac samemu na portalach dla Brytoli. Informatyk zarabia od
    30000-50000 funtow rocznie. Jako Polak odejmij od tej kwoty conajmniej 30%.
    Zapotrzebowanie jest na programistow C++ (VB, .NET), specow od baz danych,
    adminow/sieciowcow. W UK jest tez preznie rozwijajacy sie rynek gier
    komputerowych, wiec jesli bawisz sie w robienie low poly (+ teksturowanie,
    animowanie, normal mapy) to tez mozesz zarobic jako Polak z 20000 rocznie
    (szukaja tez koncept artistow, ale to raczej gratka dla ludzi po ASP :).

  • 3. Data: 2005-10-01 11:21:14
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    01.10.2005 # 09:21:26, Krzysiek napisał:

    > Jakie kraje polecacie?

    Wielka Brytania i Irlandia - z tego co widzę tam jest najwięcej ofert.
    --
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-10-01 14:20:15
    Od: S <s...@o...pl>

    d...@g...pl wrote:

    > dla Brytoli. Informatyk zarabia od 30000-50000 funtow rocznie.
    > Jako Polak odejmij od tej kwoty conajmniej 30%.

    a niby czemu?! tak "dla zasady" czy chcesz powiedzieć, że Polacy są gorsi i
    na niczym się nie znają?
    bo nawet znajomość angielskiego to jak zauważyłem w niektórych przypadkach
    Polacy mają lepiej opanowaną niż miejscowi (mówię o "correct English" a nie
    o slangu)

    przecież jesteśmy w Unii i jest umowa o uznawaniu wykształcenia etc.

    OK, ja bym raczej sformulował pytanie inaczej:
    jaki jest polski odpowiednik "RED BRICK UNIVERSITY" zamieszczanego tak
    często w wymaganiach angielskich ogłoszeń?
    Że politechnika *państwowa* - studia dzienne?

    > gier komputerowych, wiec jesli bawisz sie w robienie low poly (+
    > teksturowanie, animowanie, normal mapy) to tez mozesz zarobic jako Polak z
    > 20000 rocznie

    Jak widzę z ogłoszeń to proponowane tam stawki zaczynają się powyżej Ł35k
    Ale *Polak* "może więcej za mniej"?
    Dlaczego skoro przecież *nie* pracuje na *czarno* !!

  • 5. Data: 2005-10-01 15:07:07
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > Polacy mają lepiej opanowaną niż miejscowi (mówię o "correct English" a nie

    Znaja sie, ale sa.. ..Polakami ;)
    Nie oszukujmy sie, na poczatku pracy Polak w krajach UE zawsze bedzie zarabial
    mniej niz Brytyjczyk- to jest obok pracowitosci nasz glowny atut i tamtejsi
    pracodawcy swietnie o tym wiedza. Zreszta, jesli zaspiewasz ze chcesz 30000
    rocznie to zatrudni innego Polaka ktory bedzie chcial 20000 :P

  • 6. Data: 2005-10-01 15:29:23
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    d...@g...pl wrote:

    > Nie oszukujmy sie, na poczatku pracy Polak w krajach UE zawsze bedzie zarabial
    > mniej niz Brytyjczyk- to jest obok pracowitosci nasz glowny atut i tamtejsi

    Głupoty opowiadasz i tyle.

    > pracodawcy swietnie o tym wiedza. Zreszta, jesli zaspiewasz ze chcesz 30000
    > rocznie to zatrudni innego Polaka ktory bedzie chcial 20000 :P

    I znowu głupoty opowiadasz.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2005-10-01 15:50:16
    Od: Witek <v...@w...pl>

    Krzysiek napisał(a):
> [...]
    > Jakie sa oczekiwania pracowadcow? czemu jaest tak malo
    > ofert dla Informatykow? czy unia sie nas boi? czemu tylko

    ;) dzis w wyborczej mowie ze polacy nie chce wyjezdzac do francji za
    mniej niz 50'000euro rocznie w sektorze IT, a tam podobno szukaja
    ynformatykow

  • 8. Data: 2005-10-01 17:39:54
    Od: "F.M.T" <f...@b...bla>

    <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > 30000
    > rocznie to zatrudni innego Polaka ktory bedzie chcial 20000 :P

    bzdety, az zeby bola.

    FMT

  • 9. Data: 2005-10-01 18:40:07
    Od: Krzysiek <m...@g...pl>

    > ;) dzis w wyborczej mowie ze polacy nie chce wyjezdzac do francji za
    > mniej niz 50'000euro rocznie w sektorze IT, a tam podobno szukaja
    > ynformatykow

    A czy we Francji jest wymagany francuski czy angielski (dla inforamtyka)?

    Pozdrawiam
    K.

  • 10. Data: 2005-10-01 19:52:11
    Od: Bartek <k...@j...pl>

    Krzysiek napisał(a):

    > A czy we Francji jest wymagany francuski czy angielski (dla inforamtyka)?
    >

    > Pozdrawiam
    > K.
    tego oczywiscie nie wiem, zapewne francuski jest wymagany, chocby
    dlatego ze oni nie lubia angoli ;) ale powaznie to naprawde zalezy co
    jak i gdzie