PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk w firmie oponiariskiej

  • 11. Data: 2005-01-04 09:16:52
    Temat: Re: Informatyk w firmie oponiariskiej
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl>

    Greg_20 wrote:

    > Zgadzam sie z Toba w 100%, ale mysle, ze za kilka lat nastapi przelom
    > w zarobkach w tej branzy. Ludzie sie obudza, kiedy lepsi informatycy
    > wyjada ztad.

    Obawiam się, że zapotrzebowanie na informatyków nie jest tak duże, jak
    niektórym się wydaje. Bo "pan od komputerów" to nie jest informatyk.

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl

  • 12. Data: 2005-01-04 10:58:37
    Od: "Greg_20" <e...@w...pl>

    "Paweł Goleń" wrote in message...

    > Obawiam się, że zapotrzebowanie na informatyków nie jest tak duże,
    > jak niektórym się wydaje. Bo "pan od komputerów" to nie jest
    > informatyk.

    Nie mowilem tu o zlotych raczkach, tylko ludziach po studiach z pasja.
    Zgadzam sie z Toba, ze zapotrzebowanie w tej chwili nie jest tak duze,
    ale rosnie i bedzie roslo w najblizszych dziesiecioleciach. Zreszta
    jesli w tym kraju nic sie nie stanie, w co watpie, to jest jeszcze
    emigracja za chlebem :)

    Pozdrawiam Grzegorz