PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk szuka pracy.

  • 1. Data: 2007-01-04 18:14:23
    Temat: Informatyk szuka pracy.
    Od: m...@i...pl

    Pracowałem w CommercialUnion, Zurich, Generali, RUCH. 29
    lat.Ustabilizowane życie rodzinne.
    Doświadczenie w firmach ubezpieczeniowych i kolportażowych.

  • 2. Data: 2007-01-04 18:37:16
    Temat: Re: Informatyk szuka pracy.
    Od: "syku" <s...@p...fm>

    > Pracowałem w CommercialUnion, Zurich, Generali, RUCH. 29
    > lat.Ustabilizowane życie rodzinne.
    > Doświadczenie w firmach ubezpieczeniowych i kolportażowych.

    A co umiesz? bo chyba nie masz na mysli ubezpieczania i kolportarzu :)

    pozdrawiam
    Syku

  • 3. Data: 2007-01-04 18:59:20
    Od: MK <X...@p...fm>

    m...@i...pl napisał(a):
    > Pracowałem w CommercialUnion, Zurich, Generali, RUCH. 29
    > lat.Ustabilizowane życie rodzinne.
    > Doświadczenie w firmach ubezpieczeniowych i kolportażowych.

    Ja też tam kiedyś pracowałem, ciągnięciem "druta" się zajmowałem
    to był drut ethernet kat.5+ :)

    MK