PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk, programista (Pascal, Delphi, C++ ) - zdalna lub na miejscu [Grudziądz]

  • 1. Data: 2003-06-29 12:06:52
    Temat: Informatyk, programista (Pascal, Delphi, C++ ) - zdalna lub na miejscu [Grudziądz]
    Od: "Igon" <i...@p...onet.pl>

    Witam!
    Poszukuję pracy jako programista, projektant aplikacji lub informatyk (nie
    posiadam wykształcenia informatycznego, ciągle się uczę <- jestem
    samoukiem). Umiem posługiwać się następującymi językami programistycznymi:
    - Pascal (środowisko DOS i LINUX <- CONSOLE)
    - Delphi (środowisko DOS, WINDOWS i LINUX <- X-y)
    - C++ (środowisko DOS, WINDOWS)
    Znam także dobrze język angielski. Potrafię także obsługiwać większość
    programów komputerowych dowolnego typu. Szybko się uczę nowych rzeczy.
    Jestem zainteresowany pracą zdalną (mogę zająć się dowolnym projektem, znam
    się na programowaniu aplikacji sieciowych) lub pracą w moim rodzimym
    mieście - Grudziądzu. Mogę także służyć pomocą jako informatyk (znam się na
    zarządzaniu systemem Windows i Linux). Jeżeli chodzi o moje dotychczasowe
    projekty to oto część z nich:
    - Prosty System Biurowy
    - Kreator Kodu Turbo Pascala (nadal rozwijany)
    - Program do prowadzenia ewidencji patroli i sporządzania raportów (program
    jest wykorzystywany w Chłodni Grudziądzkiej)
    - Spy 1.0 (program do monitorowania komputera poprzez sieć <- działalność
    użytkownika, zdalne zarządzanie komputerem itp)
    - Szyfrator (program do elektronicznego szyfrowania plików i tworzenia
    sygnaturek plikowych za pomocą algorytmów HASH)
    - Komunikator sieciowy P2P (komunikator sieciowy służący do komunikacji
    między 2 osobami, wykorzystujący szyfrowanie)
    - Info center (program podający informacje o komputerze)
    - Serwery sieciowe (programy pozwalające na postawienie różnego rodzaju
    serwerów sieciowych pod Windowsem (np. Telnet, FTP, HTTP, FINGER, GOPHER
    itp.)
    - Instalatory (programy instalacyjne dla moich programów, tworzone od
    podstaw bez użycia kreatorów)
    - i wiele innych "mniejszych"

    Zazwyczaj kwestię wynagrodzenia pozostawiam zeleceniodawcy. Cena zawsze do
    uzgodnienia (nie będziesz zawiedziony!).

    Z poważaniem,
    Igon Skrzypek

  • 2. Data: 2003-06-29 12:53:45
    Od: "Igon" <i...@p...onet.pl>

    Dla tych którzy chcą się ze mną skontaktować:

    E-mail: i...@p...xo.pl lub i...@p...onet.pl (wolę
    ten pierwszy)
    Telefon: 0 504 997 665

    Pozdrawiam,