PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk - kobieta

  • 41. Data: 2004-09-10 13:05:59
    Temat: Re: Informatyk - kobieta
    Od: "gc" <g...@p...onet.pl>

    > Mam teraz siostrzeńca, on
    > teraz ma 14 lat (...). Zaczęło się niewinnie, od małego
    > siedział mi na kolanach i (...)

    hmmm, zaczynam powoli rozumiec, skad ta awersja do kobiet.

    :)
    gc

  • 42. Data: 2004-09-10 13:17:59
    Od: Sebastian Celejewski <s...@w...pl>

    Tomasz Sapalski wrote:

> [...]
    [...]
    > O to chodziło?

    Dokładnie. Chodzi mi o to, że nie studiowałem informatyki a programuję i
    brak papierka potwierdzającego moje umiejętności bardzo mi doskwiera.
    Dzięki za info.

    Sebastian Ce.

  • 43. Data: 2004-09-10 13:25:19
    Od: "jaspis2 " <j...@N...gazeta.pl>

    a kto powiedzial ze mnie dziedzina informatyki zainteresowala po 20?? coz, to
    ze wyksztalcenie mam w innym kierunku a studia informatyczne zaczelam
    "niedawno" nie oznacza to chyba od razu ze zainteresowalam sie tym po 20? A
    poza tym co ma serfowanie po necie do informatyki? Bo tego to juz w ogole nie
    lapie :| Chyba kolezanko zle rozumujesz czym sie informatyk zajmuje bo na
    pewno nie traceniu czasu na serfowaniu (chyba ze w poszukiwaniu potrzebnych
    informacji).

    Pozdrawiam,
    jaspis2

  • 44. Data: 2004-09-10 13:34:10
    Od: kropecka <k...@o...pl>

    On Fri, 10 Sep 2004 14:23:29 +0200, WWWoman wrote:

    [ciach]
    > i tyle :). Moim pierwszym komputerem majac 9 lat bylo ATARI 65 XE, pozniej
    > Amiga 600 (tak wiem ze 500 lepsza byla :) PC Pentium 166 :) no a pozniej to
    > juz z gorki. Bylo oczywiscie tez kilka gier telewizyjnych przy okazji.

    Posiadanie komputera a juz tym bardziej gier telewizyjnych nie czyni z
    nikogo informatyka.

    > Moja
    > siostra ma komputer, nawet moja mama ma i podejrzewam ze na internecie smiga
    > lepiej niz pani jaspis2.

    A skad Pani WWWoman wie jak Pani jaspis2 smiga po internecie?

    > Tez jestem przeciewna takim informatykom co to po
    > 20 roku zycia zaczynaja swoja przygode z komputerem bez wzgledu na plec i to
    > wlasnie probowal przekac "motto".

    Chyba nie chodzi o wiek tylko o zdolnosci. Denerwuje mnie skreslanie kogos
    tylko dlatego, ze ma blond wlosy, krzywy nos, albo odkryl
    swoja pasje po 20 roku zycia.

    Pozdrawiam,
    Kropecka.

  • 45. Data: 2004-09-10 16:07:38
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Użytkownik "Tomasz 'motto' Motyliński" napisał w wiadomości

    > Tacy właśnie przypadkowi "informatycy" (celowo w cudzysłowie)
    > psują opinię i z ich powodu zastanowię się dwa razy zanim na
    > pytanie o zawód odpowiem informatyk.

    Hmmm... ja znowu często słyszę, że informatycy to brudasy. Im z większej
    odległości da się wyczuć, że się zbliża, tym bardziej "rasowy". Co Ty na
    to? I nie wyssałem tego z palca. Często słyszę takie wypowiedzi i to z
    różnych źródeł.

    --
    pozdrawiam
    Greg

  • 46. Data: 2004-09-10 16:08:28
    Od: "Crypt" <crypt[spam]@o2.pl>

> [...]
    > Marcin i zapytał się co jest nie tak, że nie "rusza". Brakowało jednego
    > średnika. Wtedy postanowiłem, że skoro go programowanie interesuje, to
    > dlaczego mu nie pomóc (ma o tyle lepiej ode mnie, że informacje ma na tacy
    > nie musi szukać). Miał wtedy 12 lat, kilka miesięcy później biegle
    > programował w Pascalu używając wskaźników. Dziś pomaga mi pisać aplikacje
    > bazodanowe w C++ dla linuxa, ma uprawnienia roota na większości serwerów na
    > których ja mam (jakoś śpię spokojnie), eksperymentuje z PHP (którego ja
    > praktycznie nie znam) i uczy się Perla. On ma szansę na sukces. Ty nie.

    hihihi ... moze sie zrzucimy na produkcje filmu o tobie, albo chociaz ksiazke
    ... :-D

    Tylko skad sie bierze tyle frustracji u takiej "gwiazdy" hahaha (a moze zycie
    pokazalo ci juz o co chodzi hihihi)?
    No i po drodze zapomniales zrobic kurs : "Jak traktuje sie kobiety ".

    Zaprezentuj nam swoje projekty, bo az mnie zzera ciekawosc czy jestes tak
    "dobry" jak prozny ...

    PS. Zapisz gdzies sobie wszystkie te teksty, ktore tu piszesz bo gwarantuje ci,
    ze za jakis czas kiedy (jezeli kiedykolwiek) do czegos dojdziesz tak naprawde,
    to bedzie ci za to wstyd ... oj wstyd

  • 47. Data: 2004-09-10 16:10:52
    Temat: Re: [OT] Informatyk - kobieta
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Użytkownik "jaspis2 " napisał w wiadomości

    > czyzbys go w ogole nie zrozumial?

    "W ogóle", a nie "wogóle"? Ja jestem na tak! :-D

    --
    pozdrawiam
    Greg

    P.S. Aby nie było wątpliwości - pisze się "w ogóle", więc powyższe to
    radość, a nie sarkazm ;-)

  • 48. Data: 2004-09-10 18:04:33
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    jaspis2 wrote:

    > a kto powiedzial ze mnie dziedzina informatyki zainteresowala po 20??
    Wysłałem Ci na maila konkretny adres i konkretną propozycję.
    Przyjedź rzucę cię na pożarcie wdrożeniowcom i zobaczymy coś warta (słowa
    zamień w czyn). Na razie Twoje notowania są maleńkie za tą pomyłkę z NW,
    ale możesz to zmienić.

    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    http://www.mandrake.pl http://www.mandrake.int.pl

  • 49. Data: 2004-09-10 18:07:23
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Marek wrote:

    > Czy ten seksista Tomasz 'm' M już sobie poszedł :)?
    No zaraz Ci w pysk "strzelę", gdzie mowa o płci była pajacu? Nie doszukuj
    się niczego pomiędzy wierszami bo tam nic nie ma, wyobraź sobie, że znam
    wiele dobrych informatyków kobiet i tu nie o płeć chodzi. Naucz się czytać
    ze zrozumieniem.

  • 50. Data: 2004-09-10 18:10:52
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Greg wrote:

> [...]
    > odległości da się wyczuć, że się zbliża, tym bardziej "rasowy". Co Ty na
    > to? I nie wyssałem tego z palca. Często słyszę takie wypowiedzi i to z
    Przekreciłeś, ale najlepsi faktycznie w "dupie" mają własny wizerunek (nie
    mylić z higieną). :P