PracaGrupypl.praca.szukana..--==Informatyk - PHP + SQL ==--..

  • 1. Data: 2005-04-05 08:37:16
    Temat: ..--==Informatyk - PHP + SQL ==--..
    Od: "Donata Małecka" <n...@p...onet.pl>

    Student informatyki uniwersytetu wrocławskiego poszukuje pracy przy tworzeniu
    stron internetowych. Preferowana forma zatrudnienia: "umowa o dzieło" - praca
    zdalna.

    Bardzo dobra znajomość:
    - PHP
    - JavaScript
    - SQL (mySQL, InterBase, PostgreSQL)
    - HTML
    - CSS
    - Pascal/Delphi
    - Java
    - C/C++/C++ Builder

    Języki obce:
    - angielski

  • 2. Data: 2005-04-05 17:37:46
    Temat: Re: ..--==Informatyk - PHP + SQL ==--..
    Od: "Profil1" <s...@n...pl>

    Witam serdecznie,
    jestem zainteresowany zrobieniem strony www, "czadowej" a zarazem
    bizznesowej. Duzo musi sie dziac. Oraz w tym kierunku idącym katalogiem.
    Nasza firma zajmuje sie produkcja toreb papierowych oraz foliowych.
    Prosze o kontakt jezeli bylby Pan zainteresowany.

    Pozdrawiam
    Sebastian Krupa

    Andor Pack sp.j.
    ul. Wyborna 13