PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk/Administrator

  • 11. Data: 2005-08-09 13:18:36
    Temat: Re: Informatyk/Administrator
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    09.08.2005 # 13:32:51, czarny napisał:

    > Pewnie tryb dzienny ;) bo na zaocznych wysylaja na
    > przymusowa praktyke.

    Hmmm - a nie zaoczny - na dziennych wysyłają na przymusową praktykę ;) ?
    --
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2005-08-09 14:39:21
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Galathea napisał(a):

    > Hmmm - a nie zaoczny - na dziennych wysyłają na przymusową praktykę ;) ?

    Bardzo sprytnie sformuowane zdanie. Tak sprytnie, ze nie wiem co
    mialas/les na mysli. Moge sie tylko domyslac.
    Szacuneczek. ;)

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 13. Data: 2005-08-09 15:40:10
    Od: "Arek B." <n...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > "Z różnych powodów nie mam do tej pory prawie
    > żadnego doświadczenia zawodowego w administrowaniu
    > sieciami komputerowymi."

    chodziło o brak ogonka nad s w wyrazie świ...a... tam ;)

  • 14. Data: 2005-08-09 15:47:22
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    09.08.2005 # 15:39:21, czarny napisał:

    > Bardzo sprytnie sformuowane zdanie. Tak sprytnie, ze nie wiem co
    > mialas/les na mysli. Moge sie tylko domyslac.

    Faktycznie - źle to napisałem ;). Chodziło mi o to, że IMHO to raczej
    na dziennych są praktyki, a na zaocznych nie ma - przynajmniej tak jest
    na mojej uczelni ;).
    --
    pozdrawiam

  • 15. Data: 2005-08-09 16:58:56
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Galathea" <g...@n...poczcie.w.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Faktycznie - źle to napisałem ;). Chodziło mi o to, że IMHO to raczej
    > na dziennych są praktyki, a na zaocznych nie ma - przynajmniej tak jest
    > na mojej uczelni ;).

    Na zaocznych jest praktyka.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 16. Data: 2005-08-09 17:50:15
    Od: PZ <p...@m...com>

    Mariusz napisał(a):
    > kup sobie kompa troche kabelków, switcha, huba, drugiego kompa i dalej
    > działaj sam... A tak swoja droga co to za informatyk kóry nie ma
    > doświadczenia??? człowieku gdzie ty żyjesz? Swiad schodzi na psy nic
    > tylko ciekawy kierunek studiów sie konczy i pozniej tacy delikwencji nic
    > nie potrafia zrobic nawet samemu. No tak jak tatus i mamusia nie
    > zalatwia to on sam nic nie zrobi...

    Tylko administracja sieciami to cos wiecej. W przypadku Lan to chocby
    VLany, podstawy routingu, VPN miedzy lanami, ogniomurki, IDS, IPS.
    WAN'y to swiatlowody itp itd, protokol ATM, sprzet SDH tez by sie
    przydal i powazniejsze zagadnienia z routingu chocby OSPF i BGP.

    W sumie to ciezko sie tego na studiach nauczyc imho, bo uczelnie kasy
    nie maja.

    PZ

  • 17. Data: 2005-08-09 19:05:40
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    09.08.2005 # 17:58:56, DooMiniK napisał:

    > Na zaocznych jest praktyka.

    O wieczorowych słyszałem, że można mieć. O dziennych, że trzeba mieć.
    O zaocznych nic... zakładając, że jest faktycznie, to widocznie
    nieobowiązkowo, skoro jestem na ostatnim semestrze i nic o tym nie
    wiem :|.
    --
    pozdrawiam

  • 18. Data: 2005-08-09 19:24:04
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <p...@m...com>
    PZ napisał(a):

    > [Bardzo dużo skrótów ;)]
    > W sumie to ciezko sie tego na studiach nauczyc imho, bo uczelnie kasy
    > nie maja.

    Z doświadczenia swojego i znajomych wiem, że jak kogoś to bawi, to się
    zawsze gdzieś załapie. Poczynając od administracji serwerami/sieciami
    uczelnianymi/akademikowymi, a kończąc na stażu/pracy u jakiegoś lokalnego
    providera.

    Bo w domu, to rzeczywiście ciężko się tego nauczyć. Nigdy nie popsujesz
    tak jak kilkaset użytkowników. ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 19. Data: 2005-08-09 20:08:42
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    09.08.2005 # 20:24:04, Paweł 'Styx' Chuchmała napisał:

    > a kończąc na stażu/pracy u jakiegoś lokalnego providera.

    No właśnie ... powiedzcie mi - ile w Waszych miastach
    może dostać administrator/projektant baz danych/programista
    php "w jednym" ? Czy też jest tak kiepsko jak w moim mieście
    - czytaj: około 900 brutto :(. Po roku niewielka podwyżka,
    a potem długo długo nic (sieć z ponad 3000 userów - głównie
    na Linuksie, oraz hubach - tak - nie pomyliłem się - hubach,
    dopiero niedawno kupili parenaście switchów i nowe instalacje
    na nich robią).
    --
    pozdrawiam

  • 20. Data: 2005-08-09 20:09:25
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    to że na jednej uczelni jest a na drugiej nie ma (obowiązku) to nie znaczy
    że jest to (w jednym lub drugim przypadku) zgodne z wymaganiami menis.
    A praktyki wymagane są zawsze.

    Jedynie można domniemywać że na studiach wieczorowych/zaocznych student
    pracuje w zawodzie. Mogło też się tak w jakimś momenie zdarzyć, że dużo
    studentów na jakimś roku miało kłopoty z robotą w zawodzie (praktyki) i np.
    rektor poszedł im na rękę zmieniając tę część przepisów (na zasadzie
    domniemania).

    to takie tylko moje gdybanie

    gro