PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatycy a higiena [bylo]

  • 21. Data: 2005-12-24 11:16:53
    Temat: Re: Informatycy a higiena [bylo]
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Tomasz Motyliński [Fri, 23 Dec 2005 14:46:52 +0100]:

    > Uwierz, że nie robię tego specjalnie "na przekór", to nie
    > tak, na prawdę szkoda mi czasu (nielicząc tego, że kompletnie
    > nie przywiązuję uwagi do rzeczy takich jak ubranie, samochód,
    > czy wykształcenie innego człowieka), chodzę w tym w czym mi
    > jest wygodnie a to akurat prosty zestaw, t-shirt, flanela,
    > jeansy i tramki, a ludzi cenię za to co mają w głowie a nie na
    > niej.

    Z całym szacunkiem - pierdolisz :) Albo stylizujesz się
    na super-hiper-geeka i z braku możliwości pokazania -
    walisz tu taką ideologią że hej ;)

    Sama jestem z gatunku, który od kompa należy odciągać albo
    siłą, albo jeszcze lepiej podstępem bo inaczej ciężko idzie.
    Potrafię się umówić - z chęcią, jak najbardziej - na jakieś
    wyjście gdzieśtam ze znajomymi, a potem 10min po czasie do
    nich dzwonić i mówić że sorry nie będzie mnie (bo np. akurat
    dorwałam się do jakiegoś ciekawego softu albo pierdoli mi się
    vmware, albo nudziłam się i zaczęłam sobie instalować jakąś
    mandarynę, albo cokolwiek innego co MUSZĘ teraz zaraz :P).
    I fakt, że jak kiedyś znajomi w kiecce mnie zobaczyli, to na
    zawał prawie zeszli - no ale co ja poradzę, że latanie na
    szpilkach czy w żakiecie z kompem pod pachą jest niewygodne...

    ale

    Dżinsy można znaleźć takie, które wyglądają efektownie, a też
    nie wymagają szczególnych zabiegów. Koszulki niegniotące się
    też istnieją, posiadam całkiem szeroki wybór więc wiem. Parę
    dobrze do siebie pasujących ciuchów w szafie, i codziennie da
    radę wyglądać całkiem nieźle nawet jeśli tylko otwierasz i
    łapiesz pierwsze z brzegu co tam wisi.

    Z podobnych przyczyn mam długie włosy - nie wymagają zwykle
    szczególnych zabiegów poza myciem i czesaniem żeby wyglądać
    jak włosy a nie jak szopa. Użerać się z krótkimi to by mi się
    ni cholery nie chciało... A wtarcie w nie odżywki wcale nie
    zajmuje dużo więcej niż samo umycie.

    Paznokcie i tak dość często obcinam bo długie wkurzają przy
    klepaniu na klawiaturze - więc co mi zależy obciąć je równo
    i poświęcić te parę minut na opiłowanie i doprowadzenie do
    normalnego wyglądu. Ze skórą jest jeszcze łatwiej - zaraz
    po prysznicu, który i tak 2x dziennie biorę bo się inaczej
    dość głupio czuję, starczy się wysmarować od góry do dołu
    dobrze dobranym kosmetykiem i wsio. A jak się ma TZ, to to
    smarowanie potrafi być całkiem przyjemne parami ;) Malować
    się nie maluję, mam 26 lat i nie wyglądam jeszcze tak źle,
    żebym musiała się tuningować. Wszelkie zabiegi doprowadzające
    mnie do stanu możliwego do prezentacji ludziom zajmują mi
    circa kilkanaście minut dziennie. To znacznie mniej, niż
    potrafię przeleżeć na łóżku czytając książkę czy spacery
    z psiakiem - a efekt jednak jest.

    Tak że nie pitol mi tutaj, że się nie daje i nie dorabiaj
    dziwacznej ideologii do zwyczajnego zasyfiania samego siebie
    - bo to żaden powód do dumy jest :>

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 22. Data: 2005-12-24 20:14:10
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Kira in <dojalr$1va$1@inews.gazeta.pl> wrote:

    > Tak że nie pitol mi tutaj, że się nie daje i nie dorabiaj
    > dziwacznej ideologii do zwyczajnego zasyfiania samego siebie
    > - bo to żaden powód do dumy jest :>

    Ejjj napiszę po raz drugim nie myl m,nie z menelm z pod budki zpiwem :D
    Typowa kobieta ze skrajności w skrajność.

    --
    Tomasz Motyliński

  • 23. Data: 2005-12-24 20:50:03
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Tomasz Motyliński [Sat, 24 Dec 2005 21:14:10 +0100]:

    > Ejjj napiszę po raz drugim nie myl m,nie z menelm
    > z pod budki zpiwem :D

    No trampki do garnituru to jak dla mnie jest właśnie
    mniej więcej ten poziom... ;>

    > Typowa kobieta ze skrajności w skrajność.

    Sam się tak prezentujesz :))

    Kira

  • 24. Data: 2005-12-24 20:50:40
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Tomasz Motyliński [Sat, 24 Dec 2005 21:14:10 +0100]:

    A ja tak jeszcze do stopki...

    > "Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie"

    Bzdura jakaś, każdego do tej pory udało mi się wyłożyć :))

    Kira

  • 25. Data: 2005-12-24 22:09:00
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Kira in <dokc9f$csp$1@inews.gazeta.pl> wrote:

    > Bzdura jakaś, każdego do tej pory udało mi się wyłożyć :))

    Widzisz miałem serwer zabawke lub jak kto woli poligon doświadczalny z
    kontami shelowymi, około 140 kont, z czego około 30 osób próbowało go
    wysadzić non stop (mieli pozwolenie na to) i widzisz jakoś im sie to nie
    udało. Choć kilku z nich było blisko. Serwer będzie znów (obecnie zmiana
    sprzętu i łącza). Umówmy się tak, dam Ci na nim konto, jak go wyłożysz
    jesteś dla mnie kimś, jak nie to przestaniesz pisać takie bzdury :D (Za
    "wyłożenie" rozumiem, trwałe uszkodzenie całego sytemu lub jakieś jego
    funkcjonalności. Trwałe to znaczy wymuszające podjecie przeze mnie
    jakichkolwiek działań w celu ich przywrócenia.) Wchodzisz?

    ps. może wtedy pojmiesz dlaczego pewni ludzie są skłonni płacić mi na prawdę
    nie małe pieniądze, tylko po to abym to ja opiekował się ich "dziećmi" i
    nie przeszkadza im, że chodzę w nieuprasowanych spodniach i koszuli
    flanelowej i trampkach.

    --
    Tomasz Motyliński

  • 26. Data: 2005-12-24 22:10:23
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Kira in <dokc8a$cpk$1@inews.gazeta.pl> wrote:

    > No trampki do garnituru to jak dla mnie jest właśnie
    > mniej więcej ten poziom... ;>

    Ha ha muszę dopowiedzieć, że tramki założyłem na czas drogi (300 km to
    troszkę odległości), a potem zapomniałem je przebrać na stosowne obuwie.

    --
    Tomasz Motyliński

  • 27. Data: 2005-12-24 22:33:56
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Tomasz Motyliński [Sat, 24 Dec 2005 23:09:00 +0100]:

    > Umówmy się tak, dam Ci na nim konto, jak go wyłożysz
    > jesteś dla mnie kimś, jak nie to przestaniesz pisać
    > takie bzdury :D

    Hem? A przeczytaj własnego siga i powiedz, czy tam jest
    "Linux" czy "serwer Motylińskiego"? Bo może ja jestem
    ślepa czy cuś... :)

    Kira

  • 28. Data: 2005-12-24 22:34:55
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Tomasz Motyliński [Sat, 24 Dec 2005 23:10:23 +0100]:

    > Ha ha muszę dopowiedzieć, że tramki założyłem na czas
    > drogi (300 km to troszkę odległości), a potem zapomniałem
    > je przebrać na stosowne obuwie.

    Nom. Tylko czemu poprzednio napisałeś to tak, jakbyś był
    z tego faktu cholernie dumny? :>

    Kira

  • 29. Data: 2005-12-24 22:40:00
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomasz Motyliński napisał(a):

> [...]
    > wysadzić non stop (mieli pozwolenie na to) i widzisz jakoś im sie to nie
    > udało. Choć kilku z nich było blisko. Serwer będzie znów (obecnie zmiana

    Któryś próbował forkbombę? ;-)
    Bo arcy dużo distrosów niestety nie jest na to odpornych ootb.
    Ale to już wątek w sumie na inną grupę. :-)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 30. Data: 2005-12-24 23:37:19
    Od: croppek1 <c...@g...pl>

    czarny napisał(a):
    > http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,67728,3032865.h
    tml

    Tak podsumowując co poniektórych posty w tym temacie. Jestem
    informatykiem i troche mi wstyd za co poniektórych. Jak mozna tłumaczyc
    sie z braku schludności czy higieny? To są rzeczy o ktore trzeba zadbac
    przed wyjsciem z domu do pracy. Rozumiem ze ktos moze po calym dniu nie
    wygladac swiezo, ale mowimy tutaj o braku checi do zachowania podstaw
    higieny. A co do tego ze im mniej zadbany informatyk to lepszy
    informatyk to szkoda gadac. Nie mozna tworzyc wokolo siebie otoczki
    boskosci i tego ze ma sie gdzies ze ludzie wdychaja wasze smrody czy
    nie. Jesli pracuje sie zdalnie i nie ma kontaktu z nikim innym niz
    klawiatura i komputer to nie myjcie sie ile chcecie, ale jak juz praca
    laczy sie z kontatkami z ludzmi to prosze, nie robcie nam zlej otoczki.
    pozdrawiam
    croppek