PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia programista PHP i JAVA

  • 41. Data: 2007-02-06 14:38:20
    Temat: Re: Ile zarabia programista PHP i JAVA
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl>

  • 42. Data: 2007-02-06 17:30:57
    Od: "ehh" <e...@...pl>

    > Nie, nie pęknę. Zostanie natomiast naruszona zasada, że na każdy luksus
    > należy ciężko sobie zapracować. A to by było złe.

    to istnieje taka zasada, kto takie zasady ustala ?
    o chyba zasada ludzi biednych, narzucona im wylacznie przez
    ich tok myslenia

  • 43. Data: 2007-02-06 17:32:23
    Od: "ehh" <e...@...pl>

    i skad to zalozenie ze zwykly programista czasem nie pracuje ciezko ?

  • 44. Data: 2007-02-06 20:35:40
    Temat: Re: Ile zarabia programista PHP i JAVA [OT]
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>

    Any User napisał(a):

    > Nie, nie pęknę. Zostanie natomiast naruszona zasada, że na każdy luksus
    > należy ciężko sobie zapracować. A to by było złe.

    Co by było złe? Że trzeba ciężko pracować czy, że zasada zostanie
    naruszona? Masz chore zasady i dodatkowo kompleksy.

    Jestem pewien, że nigdzie nie pracujesz i żyjesz z renty (jakaś choroba
    głowy czy coś). Albo żyjesz z renty i ktoś ci dał pracę z litości na
    ćwierć etatu - odkurzanie. Chodzisz z odkurzaczem i myślisz jakby to
    było fajnie mieć dobry samochód. ALE TYLKO TY na niego zasługujesz, masz
    odkurzacz - jesteś specjalistą. Kolega, który obok ciebie ściera kurze
    szmatą - nie zasługuje - to robol. TYLKO TY CIĘŻKO PRACUJESZ bo masz
    odkurzacz. Ten ze szmatą to się cały dzień opiernicza (bo nie ma
    odkurzacza) więc jemu NIE WOLNO mieć dobrego samochodu. Jak włączasz
    SWÓJ odkurzacz to zasłaniasz całym ciałem żeby kolega nie widział jak to
    się robi bo jeszcze się nauczy i tobie ZABIORĄ odkurzacz i dadzą jemu. A
    wtedy przestaniesz zasługiwać na dobry samochód. STANIESZ SIĘ ROBOLEM.
    Dostaniesz szmatę i dalej będziesz myślał, że dobry samochód będziesz
    mógł kupić dopiero wtedy gdy oddadzą ci odkurzacz.
    Zapamiętaj: nawet jak zarobisz kupę kasy jeżdżąc na szmacie to nie jest
    ciężka paraca i nie wolno ci kupić samochodu. Nie zasłużyłeś. Co innego
    gdybyś je zarobił jako specjalista - odkurzaczem. Wtedy możesz kupić
    samochód. Bo to cięższa praca jest i zasłużyłeś.
    A najlepiej zabierz ten odkurzacz i wyjedź na bezludną wyspę.

    (Dla jasności: nie mam nic przeciwko ludziom, którzy zarabiają na życie
    sprzątaniem, chciałem się tylko ponabijać z poglądów bylejakiego.
    Teraz mam wyrzuty sumienia: bo jeżeli faktycznie jest chory to chyba nie
    wypada tak się naśmiewać? A co mi tam... on może się nabijać z
    porządnych ludzi to ja mogę z niego.)

    Pozdr.
    Piotr

  • 45. Data: 2007-02-14 15:05:38
    Od: e...@w...pl

    > Nie potrzebna taka wiedza żeby rozumieć, że za np.1000 zł nie da się
    > utrzymać rodziny.
    > Bzdury waść piszesz straszne. Programista nie musi się znać na ekonomii,
    > wystarczy, że będzie zarabiał normalne pieniądze, a nie tyle ile wydaje
    > się jakiemuś burakowi, że powinien zarobić. I ani grosza więcej. Albo,
    > że nie powinien mieć lepszego samochodu niż... jak już gdzieś wcześnij
    > wspomniałeś.

    Mi się wydawało, że klient przychodzący do firmy programistycznej ma jakiś budżet -
    czasem mniejszy,
    czasem większy - za który pragnie kupić oprogramowanie, a nie rodzinę dla
    programisty. Jeśli
    produkujesz dobrze, wydajnie to oprogramowanie, to żądasz od szefa podwyżki lub
    jakiejś tam pensji
    startowej. Taką ofertę można na wolnym rynku przyjąć lub nie zależnie od kalkulacji
    pracodawcy. Nie
    wiem niestety, jak jest w branży handlu burakami, o której wspominasz. :(

  • 46. Data: 2007-02-14 15:28:42
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>

    e...@w...pl napisał(a):
> [...]
    czasem mniejszy,
    > czasem większy - za który pragnie kupić oprogramowanie, a nie rodzinę dla

    To zmartwienie firmy, a nie programisty który w tej firmie pracuje.

> [...]
    lub jakiejś tam pensji
    > startowej. Taką ofertę można na wolnym rynku przyjąć lub nie zależnie od kalkulacji

    Nie. To zależy od kalkulacji pracownika czy przyjmie proponowane
    wynagrodzenie.

    > Nie wiem niestety, jak jest w branży handlu burakami, o której wspominasz. :(

    Tak samo.

    Pozdrawiam
    Piotr