PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia programista C++?

  • 21. Data: 2008-02-15 11:42:32
    Temat: Re: Ile zarabia programista C++?
    Od: luskan <m...@g...com>

    On 10 Lut, 15:36, "Fox" <p...@g...pl> wrote:
    > Otóż mój szanowny kolego nie musisz czytać ani odpowiadać.
    >
    > Konkretów ci nie podam jeśli chodzi o mnie bo nie piłem z tobą.
    >
    > Jeżeli dobry elektryk w firmie moze w Katowicach zarobić 4 tyś
    > Dobry glazurnik zarobi 5 to ile zarobi dobryprogramista?
    > Moje dosw. wC++jest zerowe ale jeżeli przecietne zarobki to ok 8-10 tys to
    > warto sie uczycC++
    > Jeśli nie uda sie wyciagnac wiecej niz 5 to lepiej zostac murarzem.

    dla zainteresowanych, natknalem sie na oferte z podanym
    wynagrodzeniem:

    http://www.linuxpraca.pl/ogloszenia-oferty-pracy/fun
    c,view/id,3099/

    70,- za godzine, ale praca zdalna przez internet

    Marcin

  • 22. Data: 2008-02-15 11:53:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-15, luskan <m...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > http://www.linuxpraca.pl/ogloszenia-oferty-pracy/fun
    c,view/id,3099/
    > 70,- za godzine, ale praca zdalna przez internet

    To jest 70 zł brutto, ale przy DG. Warto to wziąć pod uwagę. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2008-03-07 19:25:15
    Od: w...@g...com

    Przeglądnołem sobie waszą dyskusję i w sumie nie dowiedziałem się nic
    szczególnego więc zapytam po raz kolejny uwzględniając moją sytuację.

    A wygląda to tak:
    trzecie rok studiów informatycznych - jeszcze nie miałem poprawek
    jedyną rzeczą jaką mogę wpisać do CV jest pare ładnych designów i
    layoutów stron ale nie chce w tym pracować
    -warte odnotowania w CV jest z pewnością że co sesję dorabiam się na
    prostytucji intelektualnej w postaci zaliczeniówek dla ludzi z roku
    (bazy danych, C++)
    PHP znam, ale nie napisałem w nim nic szczególnego - w sumie PHP5 od C+
    + różnie się tylko składnią - nie no przesadzam, bliżej mu do Javy
    (której składnię też znam i potrafię pisać programiki) Mój problem z
    PHP i Javą polega na nieznajomości bibliotek pod te języki.

    Ile powinienem jutro powiedzieć facotowi który chce bym pisał mu
    system w php pod bazę postgreql? Pracy podobno na 4 miechy, puźniej
    być może jakiś inny projekt. Czuję że spokojnie podołam - problemem
    jest puste CV.

    Acha no i nad projektem pracuje już kilka innych osób, a ja jestem
    kolejną pracą rąk której bardzo brakuje.

    Firma z Warszawy.

    Ile?