PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia inżynier projektu?

  • 11. Data: 2011-01-09 17:36:08
    Temat: Re: Ile zarabia inżynier projektu?
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:igcr2j$r3q$1@mx1.internetia.pl...

    > "jednego takiego" zatrudnili na stanowisko informatyka, a później dali
    > szmatę i kazali wyczyścić cały sprzęt w firmie...
    I co było dalej?

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2011-01-09 17:56:50
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Jotte wrote:

    > Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:igcr2j$r3q$1@mx1.internetia.pl...

    > I co było dalej?

    jak to co? mieli w końcu czysty sprzęt w firmie.

    Lemat

  • 13. Data: 2011-01-09 18:00:26
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Lemat" <#@lemat.priv.pl> napisał w wiadomości

    > jak to co? mieli w końcu czysty sprzęt w firmie.
    Myślisz?
    Bo ja tam podejrzewam, że mieli sprzęt dalej usyfiony ale za to wszystkie
    możliwe kontrole.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2011-01-09 18:29:53
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > I co było dalej?

    później było jeszcze gorzej... ale nie jest to ważne, pensja w tej firmie to
    800 pln na rękę... dużo to czy mało? ogólnie jak się trafią barany to tak
    jest, chyba nie warto się męczyć w takich firmach...

  • 15. Data: 2011-01-09 18:38:50
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:igcv6m$h2c$1@mx1.internetia.pl...

    > później było jeszcze gorzej... ale nie jest to ważne, pensja w tej firmie
    > to 800 pln na rękę...
    Za pełny wymiar zatrudnienia?
    Jeśli tak, to nie opowiadaj głupstw tylko weź sobie policz.

    > ogólnie jak się trafią barany to tak jest, chyba nie warto się męczyć w
    > takich firmach...
    Barany są prawie wszędzie.
    Obecność baranów to norma.
    Baranów łatwo nie unikniesz.
    Barany należy likwidować gdy tylko się da i bez żadnych zahamowań.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2011-01-15 10:33:24
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-01-05 21:48, czeslaw pisze:

    > No tak tylko ze mi zaproponowano na poczatek umowe na kilka miesiecy na czas
    > projektu w pewnym miejscu w Polsce za 450 EUR (czterysta piecdziesiat euro)
    > na miesiac.

    To co Ci proponują to w dolnej strefie stanów niskich ;) Podobna branża,
    spory zakres obowiązków w ramach projektów, tyle że praca na stałym
    etacie: 10kPLN brutto (czyli ok. 7kPLN netto) + bonusy typu abonament w
    prywatnej przychodni. W razie wyjazdów za granicę delegacje płacone wg.
    ustawowych stawek. W innych firmach zatrudniających dorywczo (tzn. tylko
    na czas projektu) można i 15kPLN netto wyciągnąć.

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2011-01-15 13:48:04
    Od: "czeslaw" <b...@l...com>

    > No tak tylko ze mi zaproponowano na poczatek umowe na kilka miesiecy na
    > czas
    Użytkownik "Piotr"
> [...]
    > ustawowych stawek. W innych firmach zatrudniających dorywczo (tzn. tylko
    > na czas projektu) można i 15kPLN netto wyciągnąć.

    No tak ale zatrudniałes się na takich warunkach jak napisałeś czy moze na
    takich jak mi proponują a potem Ci dali wiecej? Tzn zachwycili sie Twoją
    pracą?

  • 18. Data: 2011-01-15 17:23:16
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-01-15 14:48, czeslaw pisze:

    > No tak ale zatrudniałes się na takich warunkach jak napisałeś czy moze na
    > takich jak mi proponują a potem Ci dali wiecej? Tzn zachwycili sie Twoją
    > pracą?

    Robię tam już kilka lat, biorąc pod uwagę siłę nabywczą początkowa
    stawka była może o jakieś 20% niższa od dzisiejszej. Z tym że nie była
    to moja pierwsza praca, musiałem od razu "na głęboką wodę" i jeszcze
    uczyć innych.

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2011-01-15 17:32:04
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    I firma wyszła pierwsza z propozycją stawki, mi pasowało więc obyło się
    bez negocjacji ;)

  • 20. Data: 2011-01-15 19:21:35
    Od: "czeslaw" <b...@l...com>

    Użytkownik "Piotr" <y...@z...ru> napisał w wiadomości
    >I firma wyszła pierwsza z propozycją stawki, mi pasowało więc obyło się bez
    >negocjacji ;)

    Pewnie miałeś wyrobioną markę albo bardzo sensowne CV z punktu widzenia
    kadrowców.? A wracając do mojej sprawy - nie wiem po co nazwali stanowisko
    słowem inżynier skoro oferowali stawkę jak dla pracownika szeregowego. To
    chyba jakaś ściema.