PracaGrupypl.praca.szukana › Ile zapłacić sprzątaczce ?

  • 1. Data: 2002-12-02 14:18:58
    Temat: Ile zapłacić sprzątaczce ?
    Od: "Arjano" <a...@w...pl>

    Hej !

    Nie wiem, czy grupa właściwa, ale może się orientujecie. Ile (mniej więcej)
    powinno się zapłacić pani sprzątaczce (młoda osoba), która przychodzi do
    domu sprzątać 2 x w tygodniu po ok. 2 godziny dziennie. Będzie odkurzała
    mieszkanie, wycierała kurze, podlewała kwiatki, ew. czyściła lustra, szybki
    w meblach, łazienkę, dwa razy w roku okna do wymycia. Czy płaci się za
    godziny, czy ustala pensję miesięczną. To ma być jej druga, dodatkowa praca,
    po godzinach, w pierwszej sprząta w biurze.

    Pozdrawiam

    Arjano

  • 2. Data: 2002-12-02 15:57:51
    Temat: Re: Ile zapłacić sprzątaczce ?
    Od: "Kropek" <k...@g...pl>

> [...]
    praca,
    > po godzinach, w pierwszej sprząta w biurze.

    a co, nie chce sie samemu posprzatac ? Jesli tak, to lenistwo kosztuje,
    minimum
    250 pln netto.

    Kropek.

    ---
    psssygarnij kropka! :-)
    k...@o...pl

  • 3. Data: 2002-12-02 17:23:34
    Od: "Wojciech Sztukowski" <s...@w...pl>

    To znaczy, że godzina sprzątania (250/(4,16*4)) kosztuje tyle, ile godzina
    korepetycji - 15 na rękę? To po co się uczyć?
    Pozdrawiam,
    W. Sz.

  • 4. Data: 2002-12-03 09:36:21
    Od: "Ania" <m...@w...pl>

    a gdzie godzina korepetycji kosztuje 15zl?
    pytanie po co sie uczyc jest idiotyczne.

    a.