PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za wpisywanie danych?

  • 1. Data: 2003-09-29 11:53:07
    Temat: Ile za wpisywanie danych?
    Od: Axis <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    Trafilo mi sie ogloszenie firmy poszukujacej osoby do wpisywania danych do
    komputera. Z mozliwoscia pracy w domu na wlasnych komputerze.
    Praca na umowe zlecenie.
    Zastrzegli sobie ze oferty bez podanych oczekiwan finansowych
    nie beda rozpatrywane.
    A ja nie mam pojecia jaka stawke zaproponowac.
    Znalazlam jakies ogloszenie (zupelnie innej firmy)
    z 2001 roku w ktorym okreslono 370 zl za 2,5 godz pracy.
    Jak to sie ma do obecnych stawek ?

    Archiwum grupy przeszukalam.

    --
    Axis^
    ... and Every Time I Died I Thought of You.

  • 2. Data: 2003-09-29 12:30:56
    Temat: Re: Ile za wpisywanie danych?
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    Użytkownik "Axis" <a...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zastrzegli sobie ze oferty bez podanych oczekiwan finansowych
    > nie beda rozpatrywane.
    > A ja nie mam pojecia jaka stawke zaproponowac.
    W ciemno to trudna sprawa.
    Stawka godzinowa jest do niczego bo liczy się liczba wprowadzonych danych,
    W maju, firma gdzie pracuję, wynajęła "wstukiwacza" płacąc 60 groszy od
    wprowadzonego formularza, ale cena była negocjowana wtedy kiedy człowiek już
    widział formularz i bazę danych (w sumie facet wprowadzał 25 - 30 formularzy
    na godzinę).
    Wprowadzanie danych za 150 zł/h (jak w ogłoszeniu a które sie powoływałeś)
    z tego co wiem, raczej ciężko znaleźć.
    Pozdrawiam
    Paweł