PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle to kosztuje (IT)

  • 11. Data: 2007-09-12 14:53:05
    Temat: Re: Ile to kosztuje (IT)
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    l30n wrote:

    > Prawdopodobnie wzór się koledze pomieszał.
    > Pewnie chodziło o coś w rodzaju
    > c_netto = 250pln * (dni projektu)
    OK

    > c_brutto = c_netto + c_netto*VAT
    c_brutto=round(c_netto*(1+22/100),2);

    pomijam dyskusję na temat stawki.

  • 12. Data: 2007-09-12 19:49:30
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Dobrze gadasz, ja mówię zawsze 2x cena samochodu!
    to jestem 4x tanszy bo zawsze mowie POL Samochodu :)

  • 13. Data: 2007-09-12 19:54:02
    Od: AF <3...@k...pl>

    Damian pisze:
    > to jestem 4x tanszy bo zawsze mowie POL Samochodu :)

    a ja wyceniam wg wartosci samochodu klienta ;)

  • 14. Data: 2007-09-12 21:35:47
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > a ja wyceniam wg wartosci samochodu klienta ;)

    ja też :) ale połowa w gotówce a nie w leasingu :)

  • 15. Data: 2007-09-13 06:00:53
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Damian wrote:

> [...]

    Cóż kto się ceni ten się pieni, ja w każdym razie na brak roboty nie
    narzekam.