PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile sie zarabia w SIEMENS a ile w SABRE HOLDINGS ???

  • 11. Data: 2004-11-20 09:42:21
    Temat: Re: Ile sie zarabia w SIEMENS a ile w SABRE HOLDINGS ???
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Mmac write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of sob, 20 lis 2004 at 00:50 GMT

    >Ja mam samochód, telefon, opiekę, laptopa, i kupe szkoleń za sobą na całym
    >świecie, ale ktoś kto składa pralki niekoniecznie.

    To jeszcze napisz przedpiścy gdzie jesteś zatrudniony, bo że nie przy pralkach
    to już wiemy? :) (COM SDC x y? :)

    Pozdrawiam,

    KT
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 12. Data: 2004-11-20 10:53:14
    Od: "Mmac" <m...@p...com>

    Jakub Turski wrote:

    > To jeszcze napisz przedpiścy gdzie jesteś zatrudniony, bo że nie
    > przy pralkach to już wiemy? :) (COM SDC x y? :)

    W COM.
    Dodam przedpiścy, że to co wymieniłem jest mało istotne, bo najważniejsze
    jest ile się zarabia.
    Maciek

  • 13. Data: 2004-11-20 13:47:06
    Od: "MRNET" <m...@w...pl>

    a ile sie zarabia i jakie sa socjalki dla programisty?
    siemens mobile...
    ??

  • 14. Data: 2004-11-20 16:03:44
    Od: "Mmac" <m...@p...com>

    MRNET wrote:
    > a ile sie zarabia i jakie sa socjalki dla programisty?
    > siemens mobile...

    Teraz ICM(mobile) to COM. Programiści pracują we Wrocławiu. Jako pierwsza
    praca myślę, że jest dobra, na dłuższą metę raczej nie, choć może coś się
    zmieni. Zarobki, coś chyba >2000zł (netto), dla osoby bez doświadczenia.
    Maciek

  • 15. Data: 2004-11-21 11:43:33
    Od: "MRNET" <m...@w...pl>

    dlaczego dobre jako pierwsza praca a nie na dluzsza mete?
    to lepiej pracowac dla sabre ?
    jak w ogole porownalbys siemensa do sabre?
    sa jakies socjalki?

  • 16. Data: 2004-11-21 12:38:18
    Od: "Mmac" <m...@p...com>

    MRNET wrote:
    > dlaczego dobre jako pierwsza praca a nie na dluzsza mete?
    > to lepiej pracowac dla sabre ?
    > jak w ogole porownalbys siemensa do sabre?
    > sa jakies socjalki?

    Nie mam pojęcia o Sabre więc nie będę się wypowiadał.
    Odnoszę wrażenie, że podchodzisz do tematu od tyłu. Idź na rozmowę, pytaj o
    w wszystko, podaj swoje warunki i jeśli uraczą cię pozytywną decyzją to się
    dopiero zastanawiaj.
    Jeśli chodzi o socjalki to opieka medyczna jest standardem. Odnośnie innych
    to albo należy je traktować jako narzędzie pracy albo jako bonus, albo jako
    pierwsze i drugie (możliwość korzystania z samochodu i telefonu do celów
    prywatnych).
    Sam musisz się zastanowić czy jako informatyk będą ci niezbędna w pracy lub
    czy będąc zatrudniony jako jeden z kilkuset masz szansę w ten sposób zostać
    doceniony.
    Pracę należy wg. mnie przynajmniej kilka razy zmienić, chyba, że firma
    umożliwia ci rozwój mimo pozostawania na stanowisku.

    Maciek

  • 17. Data: 2004-11-21 14:07:52
    Od: "MRNET" <m...@w...pl>

    oki dzieki za wypowiedz - pozdrawiam...

  • 18. Data: 2004-11-21 17:10:43
    Od: Piotr <p...@p...fm>

    Mmac wrote:

    > Ja mam samochód, telefon, opiekę, laptopa, i kupe szkoleń za sobą na całym
    > świecie, ale ktoś kto składa pralki niekoniecznie.

    Akurat przy pralkach wynagrodzenia objęte są tajemnicą więc raczej nikt
    oficjalnie nie napisze, co do socjalu to nawet na niskich stanowiskach też
    jest niezły.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2004-11-21 17:17:05
    Od: "MRNET" <m...@w...pl>

    a czy ktos moze powiedziec ile sie zarabia w siemens mobile? ile daja na
    poczatek? no bo czy jest sens pracowac w siemens jak daja tyle samo co w
    innych? albo i nawet mniej? 2K to raczej malutko...

  • 20. Data: 2004-11-22 12:33:27
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT MRNET pisze:
    > a czy ktos moze powiedziec ile sie zarabia w siemens mobile? ile daja na
    > poczatek? no bo czy jest sens pracowac w siemens jak daja tyle samo co w
    > innych? albo i nawet mniej? 2K to raczej malutko...

    Nie, nikt Ci nie powie, bo przy przyjęciu do pracy podpisuje się
    dokument, w którym przyjmuje się do wiadomości, że takie informacje są
    poufne. Pytaj na rozmowie o prace, jeśli potrafisz sformułować takie
    pytanie po angielsku.

    Jubal (wurg, hoping not to meet)

    --
    [ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
    [ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

    If it was easy, the hardware people would take care of it.