PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile powinien zarabiać inż.?

  • 1. Data: 2007-10-08 18:15:34
    Temat: Ile powinien zarabiać inż.?
    Od: "zenon" <x...@w...pl>

    Witam,

    Chciałbym zapytać się, ile jako mgr inż. pracujący w przemysle ciężkim, na
    stanowisku projektant ze stażem ponad dwuletnim powinienem zarabiać. Może
    ktoś z samych inżynierów się wypowie lub osoby, które mają znajomych o
    podobnym profilu w zawodzie. Chodzi mi głównie o zarobki na terenie
    trojmiasta.

    Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2007-10-08 21:15:18
    Temat: Re: Ile powinien zarabiać inż.?
    Od: "MT" <s...@d...null>

    Ja nie dal bym ci zlamanego pensa.
    Po jaka cholere mi inzynier ktory nic nie potrafi.
    Jakbys mial zdolnosci co najmniej takie jak Brunel wtedy mozesz pytac o to
    ile masz zarabiac ale w twoim przypadku cieszyl bym sie najnizsza krajowa.

  • 3. Data: 2007-10-09 10:53:12
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-10-08 20:15, zenon pisze:

    > Chciałbym zapytać się, ile jako mgr inż. pracujący w przemysle ciężkim, na
    > stanowisku projektant ze stażem ponad dwuletnim powinienem zarabiać. Może

    Inżynier w przemyśle ciężkim z dwuletnim stażem to w zasadzie stażysta.
    Ze wszystkimi tego konsekwencjami, również finansowymi. Resztę dopowiedz
    sobie sam.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 4. Data: 2007-10-10 20:37:44
    Od: "Marek Czepil" <n...@...adresu>

    zenon napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Chciałbym zapytać się, ile jako mgr inż. pracujący w przemysle
    > ciężkim, na stanowisku projektant ze stażem ponad dwuletnim
    > powinienem zarabiać.

    Połowe wartości samochodu osobowego...

    Marek Czepil

  • 5. Data: 2007-10-11 06:52:29
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Marek Czepil wrote:

    > Połowe wartości samochodu osobowego...

    Moim zdaniem, 2 razy cena samochodu.

  • 6. Data: 2007-10-11 17:46:19
    Od: "Marek Czepil" <n...@...adresu>

    Herakles napisał(a):

    > Moim zdaniem, 2 razy cena samochodu.
    Ale mniejszego :)

    Marek Czepil

  • 7. Data: 2007-10-15 05:03:52
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > Ale mniejszego :)

    Sedan musi być i nie ma bata!

  • 8. Data: 2007-10-15 07:10:42
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 15 Paź, 07:03, Herakles <h...@b...pl> wrote:

    > Sedan musi być i nie ma bata!

    duzy fiat '77 moze byc? :)

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 9. Data: 2007-10-15 10:34:12
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    glos wrote:

    > duzy fiat '77 moze byc? :)
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > glos

    po remoncie, z silnikiem od porche i zawieszeniem od hammera nie pogardze.