PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle chcialby pan zarabiac ? AZ TYLE ?!!

  • 21. Data: 2002-09-16 00:53:58
    Temat: Re: Ile chcialby pan zarabiac ? AZ TYLE ?!!
    Od: "TS" <(freespam)tsmaster@poczta.onet.pl>

    > przyznaje racje - faktycznie chyba za duza rozbieznosc - skorzystam z rady
    > i nastepnym razem zmniejsze przedzial do np. 2300-2700

    Ogólnie, to zawsze można powiedzieć "od xxxx w górę". A przy Twoim fachu,
    można również proponować np. 1000 + premia %% zależna od wyników. Dla Ciebie
    daje to motywację, a dla pracodowacy gwarancję, że nie będzie płacił za brak
    wyników.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2002-09-19 10:02:36
    Od: Voyteck <v...@t...net.pl>

    On 2002-09-14 02:32, while getting another beer from the fridge I saw a

    > o , i na tym też się znasz ??
    > musze koniecznie mieć ten autograf :))
    >
    > a a propos tematu, to nie masz racji tak do końca
    >
    > mój szef marketingu zarabia 3500 brutto i te ż jest prawie
    > prosto po studiach ( bez doświadczeń). I teraz pewnie będę musiał
    > mu coś dołożyć, bo go PH zaczynają doganiać, a nie chcę żeby się
    > zmarnował, bo dobry jest

    I jest prosto po studiach ? I poza Wawa ?
    Ja chce do takiej firmy :)

    pzdr

    Voyteck