PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile chcialby pan zarabiac ? AZ TYLE ?!!

  • 11. Data: 2002-09-13 18:00:53
    Temat: Re: Ile chcialby pan zarabiac ? AZ TYLE ?!!
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    Lamerski OE w wiadomości news:alst4q$bql$1@news.tpi.pl, pokazał że
    Wrangler napisał(a):

    > Ma racje !, tu zapierdzielać bedziesz na właściciela co zna tylko
    > pojęcie "marketing" za 1000zł. Przy korzystnych warunkach (że po 3
    > miesiacach nie znajdą następnego) będziesz zadowolony, ale jak
    > pomyślisz ile lat się uczłeś i jakim burakiem jest Twój przełożony
    > to dojdziesz do wniosku, że lepiej mieć 4000zł i nie dawać się
    > wykorzystywać komuś o być może mniejszej wiedzy od Ciebie !!!
    Bo oczywiscie kazdy ludzik ktoremu bedziesz zmywal podlogi w niemczech jest
    madrzejszy od Ciebie bo wiecej ci zaplaci, nie jest burakiem i wogole.
    Pomysl co piszesz.

    --
    Tomasz Onyszko - t...@f...net.pl
    http://www.winsecurity.pl;

  • 12. Data: 2002-09-13 23:40:36
    Od: "Rafał Hładyn" <h...@w...pl>

    Hej,

    chcialbym zwrocic Ci uwage (jezeli mozna) ze gdybym byl z HRu to bym sobie
    pomyslal ze jestes maksymalnie niekonkretny. Tlumacze dlaczego - widelki
    2000-3000 to jest raptem, rozbierznosc 1000zl, a to daje procentowo 50% lub
    33% w zaleznosci jak popatrzysz. Przy czym w Twoim przypadku nalezy patrzec
    na wzrost, którego moglbys nie miec, czyli na kase, ktorej moglbys nie
    otrzymac w stosunku do minimum, czyli do 2000zl - co daje nam 50%. Z Twoich
    informacji wynika, ze jestes w stanie pracowac za 2000-3000zl, a to oznacza,
    ze nie ma dla Ciebie znaczenia czy dostaniesz 2800 czy 2100, poniewaz miesci
    sie to w widelkach. Sorry moze za ten wywod, nie mam zamiaru tutaj Cie
    umoralniac, czy bron Boze łajać (calkiem mozliwe ze sam za chwile oberwe),
    ale na Twoim miejscu okreslibym to znacznie precyzyjniej np 2800-3000, albo
    w okolicach 2500. Podanie widelek o takiej rozpietosci daje za duze
    mozliwosci pracodawcy i jednoczesnie mowi o tym, ze nie jestes pewien ile
    jestes wart. ;)))) a wiadomo ze wiesz ile jestes wart. ;)))

    pzdr

    Rafał Hładyn

    ps. taka dygresja jeszcze, 3 firmy jak staja do przetargu podaja ceny
    (chodzi tylko i wylacznie o cene)
    1) 2 700 000pln
    2) 2 500 000pln
    3) 2 300 000pln
    Po negocjacjach ustalily sie nowe ceny
    1) 2 200 000pln
    2) 2 280 000pln
    3) 2 250 000pln
    Pytanie: ktora z nich otrzyma kontrakt? ;))))

  • 13. Data: 2002-09-14 00:32:23
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > "chlodny_" wrote:
    >
    > zalezyw jakim miescie praca
    > ale z ostatnich danych wynika ze płace nie są juz tak oszałamiające, i jesli
    > jestes ledwo co po studiach bez zadnego doswiadczenia na etacie w dobrej
    > firmie, a praca jest poza wawą to duzo żadasz IMHO, tzn juz predzej te 2000
    > na poczatek niz 3000.

    o , i na tym też się znasz ??
    musze koniecznie mieć ten autograf :))

    a a propos tematu, to nie masz racji tak do końca

    mój szef marketingu zarabia 3500 brutto i te ż jest prawie
    prosto po studiach ( bez doświadczeń). I teraz pewnie będę musiał
    mu coś dołożyć, bo go PH zaczynają doganiać, a nie chcę żeby się
    zmarnował, bo dobry jest

    macso
    --
    MACSO - MobileAssociatedCorpsSatisfactoryOverfed
    a tu groźna mina wielkiego Uowczego :))

  • 14. Data: 2002-09-14 00:35:39
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafał Hładyn" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2) 2 280 000pln
    > 3) 2 250 000pln
    > Pytanie: ktora z nich otrzyma kontrakt? ;))))

    z sugestii zawartej w toim poście wynika że powinna 3.
    ale to nie jest takie oczywiste. Nie podałeś co było
    przedmiotem negocjacji

    macso

  • 15. Data: 2002-09-14 05:49:47
    Od: "Krzychu" <c...@y...com>

    > jak dojdzie do konkretnych negocjacji w sprawie wynagrodzenia to nie
    > omieszkam
    > ustalic dlugosc okresu probnego i kwote przed i po nim - ale poki co
    chodzi
    > mi raczej
    > o wysokosc samych widelek - np. 2000 - 3000 brutto na tym stanowisku to
    > duzo/malo?
    > mowa caly czas o wstepnej propozycji i odpowiedzi na pytanie jak sie pan
    > ceni......

    To nie jest tak - ze Ty powiesz 3k zl, a ktos Ci powie " to za duzo , dam Ci
    1800", po prostu Ci podziekuja i tyle.
    Szczerze, to dzieciaka po dobrych studiach bez doswiadczenia mozna dowolnego
    miec za 1500 - 1800 zl z pocalowaniem reki, za 3000 to spokojnie mozna miec
    sprawdzonego speca - zwlaszcza w tej niematerialnej dziedzinie. Czasy sie
    zmieniaja :(

    Wojtek

  • 16. Data: 2002-09-14 11:16:07
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    > z sugestii zawartej w toim poście wynika że powinna 3.
    > ale to nie jest takie oczywiste. Nie podałeś co było
    > przedmiotem negocjacji

    E tam - IMHO przetarg ustawiony - oczywiscie 1)

    --
    Jacek

  • 17. Data: 2002-09-14 12:02:48
    Od: "chlodny_" <c...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzychu" <c...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    miec
    > sprawdzonego speca - zwlaszcza w tej niematerialnej dziedzinie. Czasy sie

    heh, a po 3 mc okaze sie, ze trzeba rozpisac nowa rekrutacje
    bo dzieciak sie nie sprawdzil i nic nie umie...brak doswiadczenia ? ;-)

    pozdr.
    chlodny_

  • 18. Data: 2002-09-14 12:05:27
    Od: "chlodny_" <c...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > na wzrost, którego moglbys nie miec, czyli na kase, ktorej moglbys nie
    > otrzymac w stosunku do minimum, czyli do 2000zl - co daje nam 50%. Z

    przyznaje racje - faktycznie chyba za duza rozbieznosc - skorzystam z rady
    i nastepnym razem zmniejsze przedzial do np. 2300-2700

    pozdr
    chlodny_

  • 19. Data: 2002-09-15 23:15:23
    Od: "Rafał Hładyn" <h...@N...gazeta.pl>

    macso <m...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > @news.tpi.pl...

    > z sugestii zawartej w toim poście wynika że powinna 3.
    > ale to nie jest takie oczywiste. Nie podałeś co było

    ;))) jest to poprawna odpowiedz - w tym przypadku nie wazny byl przedmiot
    negocjacji, a partner z ktorym prowadzilo sie negocjacje. Zarowno w pierwszym
    jak i drugim przypadku widac ze firmy chcialy zmaksymalizowac zyski.
    Obnizajac ceny do podanych wartosci tylko wydaly na siebie wyrok. Wiadomo, ze
    nikt nie bedzie pracowal za darmoche, dlatego nawet w przypadku takich
    wartosci wszystkie firmy beda mialy jakis zysk. Roznica procentowa w 3
    przypadku jest najmniejsza, przez co partner ten jest bardziej godny zaufania
    niz dwaj pozostali (ktorzy chcieli maksymalnie zedrzec z klienta). Oczywiscie
    mozna by tu snuc jeszcze inne przypuszczenia, ale tak jak wspominalem jest to
    tylko przyklad ;) (ala ceteris paribus ;) )

    dobranoc wszystkim ;)

    pozdrawiam

    Rafał Hładyn

  • 20. Data: 2002-09-16 00:45:51
    Od: "TS" <(freespam)tsmaster@poczta.onet.pl>

    > lepiej mieć 4000zł i nie dawać się wykorzystywać komuś o być może
    mniejszej
    > wiedzy od Ciebie !!!
    Tyle że w biznesie (a praca to biznes) liczy się to, ile ktoś potrafi, a nie
    ile powinien potrafić wg papierków. Jeśli jesteś dobry, to załóż własną
    firmę. Jeśli jesteś przeciętny albo słaby, to ciesz się, że ten "burak" był
    na tyle dobry, żeby założyć firmę i jeszcze dać pracę innym.

    Pozdrawiam,
    TS