PracaGrupypl.praca.dyskusjeITkontrakt - programista - zarobki na poziomie UE???

  • 1. Data: 2007-11-30 19:28:41
    Temat: ITkontrakt - programista - zarobki na poziomie UE???
    Od: r...@p...fm

    Mam nastąpujące pytanie. Na wielu portalach widzę ogłoszenia z firmy
    ITkontrakt (stanowiska programistyczne) z adnotacją o zarobkach i
    premiach na poziomie UE... Czy mam to traktować dosłownie? Czy ma ktoś
    doświadczenie z tą firmą i może mi odpowiedzieć na to pytanie?

  • 2. Data: 2007-11-30 21:40:43
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Fri, 30 Nov 2007 11:28:41 -0800 (PST), r...@p...fm wrote:

> [...]
    >premiach na poziomie UE... Czy mam to traktować dosłownie? Czy ma ktoś
    >doświadczenie z tą firmą i może mi odpowiedzieć na to pytanie?

    Wyślij swoją ofertę, ja na drugi dzień po wysłaniu swojej miałem
    telefon od tej firmy i wszystkiego się dowiedziałem z pierwszej ręki.

    --
    z/svc

  • 3. Data: 2007-12-01 07:58:17
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    z/svc wrote:

    > Wyślij swoją ofertę, ja na drugi dzień po wysłaniu swojej miałem
    > telefon od tej firmy i wszystkiego się dowiedziałem z pierwszej ręki.

    Jakie to proste :)

  • 4. Data: 2007-12-01 10:31:47
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sat, 1 Dec 2007 08:58:17 +0100, "tukan" <t...@...onet.pl>
    wrote:

    >Jakie to proste :)

    A nie? ;-)

    --
    z/svc

  • 5. Data: 2007-12-01 20:49:06
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    z/svc pisze:
    > Wyślij swoją ofertę, ja na drugi dzień po wysłaniu swojej miałem
    > telefon od tej firmy i wszystkiego się dowiedziałem z pierwszej ręki.

    a potem daj znać na grupie, co z tego wyszło

    --
    pozdrawiam

    Matt Z

  • 6. Data: 2007-12-01 21:02:39
    Od: r...@p...fm

    On 1 Gru, 21:49, Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke> wrote:

    > a potem daj znać na grupie, co z tego wyszło
    >
    > --
    > pozdrawiam
    >
    > Matt Z

    No jak nic mi sie tu nie uda więcej dowiedzieć, to pewnie tak zrobię.
    Chyba, że jednak ktoś mi coś tu więcej zdradzi - może być na priva...

  • 7. Data: 2007-12-02 11:55:55
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sat, 01 Dec 2007 21:49:06 +0100, Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>
    wrote:

    >a potem daj znać na grupie, co z tego wyszło

    Jeśli o mnie chodzi, to już podczas rozmowy wiedziałem, że odmówię.
    Główny powód - outsourcing. Ale powodów było więcej.

    W zasadzie mógłbym napisać więcej szczegółów, ale mam dylemat
    'moralny' :) Pani rekruterka opowiedziała mi czym się firma zajmuje,
    czym ja bym się miał zajmować, dla kogo, za ile, gdzie, kiedy, na
    jakich warunkach, itd. Mam takie wrażenie, że nie powinienem na forum
    publicznym powtarzać tego. Może jestem w błędzie, ale wolę być
    ostrożnym. Nie to, że obawiam się jakiś problemów, ale po prostu chcę
    być fair.

    A moje pisanie o proponowanych zarobkach, że są przyzwoite, nie ma
    chyba większego sensu, bo 'przyzwoite zarobki' dla mnie, a dla Ciebie
    mogą znaczyć zupełnie co innego.

    Tak więc dlatego najlepiej wysłać swoją ofertę i dowiedzieć się
    wszystkiego z pierwszej ręki :)

    --
    z/svc

  • 8. Data: 2007-12-02 13:10:22
    Od: r...@p...fm

    On 2 Gru, 12:55, z/svc <z/svc@> wrote:

> [...]
    > mogą znaczyć zupełnie co innego.
    >
    > Tak więc dlatego najlepiej wysłać swoją ofertę i dowiedzieć się

    Ok, rozumiem. Dzięki za informacje!

  • 9. Data: 2007-12-29 08:12:09
    Od: i...@g...com

    On 30 Lis, 20:28, r...@p...fm wrote:
> [...]
    > premiach na poziomie UE... Czy mam to traktować dosłownie? Czy ma ktoś
    > doświadczenie z tą firmą i może mi odpowiedzieć na to pytanie?

    Zapłata "niemal europejska" i na czas - http://eoe.pl/node/438#comment-833

    Pozdrawiam,
    Ania