PracaGrupypl.praca.dyskusje › IT i FMCG - ?

  • 1. Data: 2005-05-28 00:07:46
    Temat: IT i FMCG - ?
    Od: "Alan" <s...@g...pl>

    Witam!
    Moze ktos dokladnie rozszyfrowac skroty: IT i FMCG? Pierwszy wiem ze oznacza
    branze komputerowa (ale scislej jak to wygalda? czy telefonia i elektornika
    tez? gdzie sie konczy a gdzie zaczyna i nie wiem czy uzywac takowego pojecia
    na cv czy moze jakos to zawezic...) przy okazji prosze o rozszyfrowanie tych
    2 literek.
    Drugi to wiem ze rodzimy skrot ale juz widzialem go i przy kosmetykach i
    przy produktach medycznych i przy komputerach wiec jestem mocno zaklopotany
    :) Tu tez przyda sie rozszyfrowanie skrotu literka po literce...

    --
    soap [at] go2 [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741

  • 2. Data: 2005-05-28 00:59:02
    Temat: Re: IT i FMCG - ?
    Od: ffreak <f...@p...pl>

    Dnia Sat, 28 May 2005 02:07:46 +0200, Alan <s...@g...pl> napisał:

> [...]
    > przy produktach medycznych i przy komputerach wiec jestem mocno
    > zaklopotany :) Tu tez przyda sie rozszyfrowanie skrotu literka po

    http://www.google.com/search?hl=pl&q=fmcg&btnG=Szuka
    j&lr=lang_pl
    i tam 6 od góry:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/FMCG

  • 3. Data: 2005-05-28 08:50:44
    Od: Melon <melonism@[REMOVE]op.pl>

    IT to Information Technology, ale telefonia to juz Telecommunications.
    FMCG to bulku i mleko ;-))

    --
    1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

  • 4. Data: 2005-05-30 18:53:39
    Od: "R." <c...@p...onet.pl>

    > IT to Information Technology, ale telefonia to juz Telecommunications.
    > FMCG to bulku i mleko ;-))

    Tak, tak. Dokładnie masz rację.
    FMCG=bulku i mleko=Fast Movin Consumer Goods=Szybko zbywalne dobra konsumpcyjne

  • 5. Data: 2005-05-30 20:36:34
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching R. write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of pon, 30 maj 2005 at 18:53 GMT

    >Tak, tak. Dokładnie masz rację.
    >FMCG=bulku i mleko=Fast Movin Consumer Goods=Szybko zbywalne dobra konsumpcyjne

    'Fast Moving' kojarzy mi się jakoś nieodparcie z uciekającym na mackach
    jedzeniem z talerza...

    (przprszm),

    KT
    --

  • 6. Data: 2005-05-30 20:43:12
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2005 20:36:34 +0000 (UTC), Jakub Turski
    <y...@S...hell.pl> wklepał(-a):

    > 'Fast Moving' kojarzy mi się jakoś nieodparcie z uciekającym na mackach
    > jedzeniem z talerza...

    To trzeci etap w życiu mięsa, więc co się dziwić? [*]

    [*] Biega, nie biega, biega.